جشن روزنامه شرق در روز شهادت امام جواد(ع)!

0
روزنامه شرق که پیش از این به دلیل حمایت از متحصنان مجلس ششم، توهین به رئیس جمهور سابق، توهین به رزمندگان دفاع مقدس و حمایت از همجنسگرایان،۴ بار توقیف شده بود، بار دیگر در اقدامی جسورانه، در روز شهادت امام جواد(ع) جشن برپا کرد!

گروه فرهنگ جهان‌نیوز ـ کارکنان روزنامه زنجیره‌ای شرق که علاوه بر انتشار گزارش های تخیلی و بدون سند که نمونه‌ای از آن با عنوان بیلبوردگیت معروف شد، ید طولایی در توهین به عقاید اسلامی و مذهبی هم دارد، در تازه ترین اقدام خود به مناسبت کسب صدهزار دنبال کننده حساب کاربری روزنامه شرق، در شبکه فیلترشده توئیتر، در روز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) جشنی برگزار کرده و تصاویر آن را نیز در اینترنت منتشر کرده اند.

این اقدام که با واکنش منفی برخی از کاربران فضای مجازی مواجه شد، در حالی است که پیش از این نیز روزنامه شرق، مطالب وهن‌آمیز نسبت به آموزه های دینی و مذهبی منتشر کرده بود.

روزنامه زنجیره ای

روزنامه زنجیره ای

به طور مثال،‌ تیر ماه ۹۲ این روزنامه همزمان با ایام وفات همسر گرامی پیامبراسلام(ص) در دهمین روز از ماه رمضان، در اقدامی تامل برانگیز در کنار لوگوی خود نوشت: “ولادت ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری گرامی باد!”

روزنامه زنجیره ای

همچنین در ایام هفته دفاع مقدس نیز، نوع نگاه گردانندگان خود به ایثارگران و رزمندگان جنگ را عیان کرد و با چاپ کاریکاتوری موهن، بستن سربند توسط رزمندگان دفاع مقدس را نوعی حرکت تقلیدی و کورکورانه دانست. البته این اقدام موهن موجب توقیف روزنامه شرق شد.

روزنامه زنجیره ای

گفتنی است، این روزنامه زنجیره‌ای، تاکنون چهار بار توقیف شده که تنها یکی از این موارد مربوط به چاپ مطالبی در حمایت از همجنسگرایی بوده است!

منبع : جهان نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ