انتقاد تند از موی پریشان دختران در کنسرت ها

0

آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به خطر نفوذ دشمن در تغییر اعتقاد و هنجارها اذعان کرد: دشمن ابتدا با بهانه تعامل و ایجاد رابطه دوستانه و همچنین تقویت اقتصاد به داخل کشور نفوذ می‌کند اما آن روزی که دشمن وارد کشور شود، جز براندازی اسلام و قرآن در آن سرزمین به هیچ‌چیز دیگری قانع نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در این مورد وظیفه زیادی دارند و باید در تصمیم‌گیری‌ها به‌طوری تدبیر کنند که راه برای نفوذ دشمن به هر طریقی مسدود کنند افزود: رهبری فرمودند نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن خطرناک‌تر از نفوذ امنیتی است.

زنان بدحجاب

وی ادامه داد: مردم موظف هستند تا مجموعه عوامل و عناصری که عامل نفوذ سیاسی و فرهنگی کشور می‌شود را مسدود کنند.

آیت‌الله علم الهدی ابراز داشت: مسئولان و نیروهای سپاه که به تعبیر رهبری وظیفه حفظ انقلاب بر گردن آنان است، در خط مقدم این حرکت قرار داشته و بعد از آن تمام مردم باید بسیج شوند و در این راه مبارزه کنند.

برگزاری کنسرت ها جولانگاه دشمن است

خطیب جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موسیقی یک مسئله شرعی بوده و هر فردی باید بنابر نظر مرجع تقلید خود به آن عمل کند، بیان کرد: اما اجرای کنسرت ها جولانگاه بی‌بندوباری و یکی از راه های نفوذ دشمن است که سعی دارند تحت عنوان هنر این مسئله را رایج کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر دشمن موفق شود بی‌بندوباری و بی حجابی را در جامعه تحت عنوان هنر رواج دهد می‌تواند اعتقادات جوانان را عوض کرده و این به معنای نفوذ فکری است که رهبری به مقابله با آن تأکید داشتند.

دشمن درصدد تغییر اعتقادات جوانان ایرانی است

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جوانی که تحت عنوان آزادی، به شهوت‌رانی روی بیاورد دیگر پای انقلاب و نظام خود نخواهد ایستاد زیرا دیگر اعتقادی به هیچ اصولی ندارد.

آیت‌الله علم الهدی ابراز کرد: دشمن سعی دارد احساس عقیده‌ای که باعث شد جوانان ما در شب‌های عملیات زیر باران گلوله قرار بگیرند را از آنان سلب کند و این کار را نیز با موی پریشان یک دختر بی‌حجاب و یا با پریدن یک دختر و پسر درصحنه‌های کنسرت انجام دهد.

راه نفوذ سیاسی دشمن دروازه باز مردم‌سالاری است

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مسئله انتخابات، زاویه داشتن با رهبری را خط قرمز رای دادن به یک کاندیدا عنوان کرد و افزود: راه نفوذ سیاسی دشمن دروازه باز مردم‌سالاری در این مملکت است.

وی گفت: دشمن اجازه می‌دهد تا مردم انتخاب خود را انجام دهند و پس از مشخص شدن نمایندگان به دنبال غربال و دست‌چین کردن نمایندگان برای دستیابی به اهداف خود است.

امام‌جمعه مشهد افزود: افرادی در غربال دشمن‌گیر کرده و دشمن از آنان به‌عنوان نیروی خود استفاده می‌کند با مقام ولایت فاصله‌دارند و لذا مردم باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

وی گفت: تا مطمئن نشدید که کاندیدای شما با رهبری فاصله ندارد به آن رای ندهید زیرا فردی که با رهبری زاویه دارد در غربال دشمن قرار می‌گیرد و گلچین می‌شود و این همان نفوذ سیاسی دشمن است.

منبع آبشخور حاکمان سعودی و اسرائیلی یکی است

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به حادثه پیش‌آمده در مکه مکرمه گفت: ضایعه کشته شدن مسلمانان در مسجدالحرام نشان از بی‌عرضگی و سو مدیریت حاکمان آل سعود است و نشان داد همان افرادی که در مسجدالاقصی مسلمانان را از بین می‌برند در خانه خدا نیز آنان را به خاک و خون می کشند.

امام‌جمعه مشهد افزود: در دهه ذی‌الحجه امسال کشتار مسلمانان در مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ها و مسجدالحرام به دست یک جریان دست‌نشانده استکباری نشان از این دارد که آبشخور حاکمان سعودی و اسرائیلی یکی است.

انسان چهره اعمال خود را در قیامت خواهد دید

آیت‌الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تفسیر سوره انسان افزود: خداوند در آیه ۴ سوره انسان می‌فرماید که ما برای کیفر کافران غل و زنجیرها و آتش سوزان مهیا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مرحوم طبرسی درباره معنای کلمه «اعتنا» در این آیه می‌فرماید، این به معنی آماده‌سازی و همچنین ذخیره کردن زنجیر و غل ها برای کافران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برای تحقق اراده پروردگار در عالم خلق نیاز به یک مکانیزم عملیاتی در چرخه طبیعت است.

وی گفت: این‌که خداوند می‌فرماید عذاب را برای کافران ذخیره می‌کنیم پس باید دانست که خداوند به‌صورت یک مکانیزم عملیاتی این اقدام را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مسئله تجسم عمل در روز قیامت افزود: هر علمی که انسان انجام می‌دهد از بین نمی‌رود و به یک صورت دیگر تبدیل می‌شود که روایات و احادیث زیادی نیز در تصدیق این امر وجود دارد.

امام‌جمعه مشهد افزود: مسئله تجسم عمل ازنظر قرآن نیز ثابت‌شده و خداوند در قرآن می‌فرماید، روز قیامت روزی است که انسان اعمال خود را حاضر می‌بیند، این حاضر دیدن اعمال به معنای کیفر و پاداش نیست بلکه خود عمل است که در روز قیامت در برابر ما قرار می‌گیرد.

نماز جمعه این هفته مشهد مقدس میزبان پیکر مطهر آیت‌الله خزعلی بود و مردم نماز گذار و مو من مشهد در فاصله بین اقامه نماز جمعه و نماز عصر، بر پیکر ایشان نماز میت گذاردند.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر جمعه و در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه که در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد گفت: آیت‌الله خزعلی الگوی انسان مجاهد بود که داغ ایشان بر دل ما سنگینی می‌کند و امیدواریم خداوند متعال این ضایعه  را برای جامعه ما جبران کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ