پسر حاکم دبی سکته نکرد کشته شد + عکس

0

پایگاه خبری یمنی پرس اعلام کرد: برخلاف ادعای سکته قلبی پسر ارشد حاکم دبی ، وی در استان مأرب یمن در حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده است.

جنایات امارات جنایات اعراب

به گزارش تسنیم، پایگاه خبری یمنی پرس نوشت: منابع آگاه به یمنی پرس گفتند؛ راشد بن محمد پسر راشد آل مکتوم حاکم دبی در قالب گردانی از سربازان در مأرب بود و به همراه شمار زیادی از مهاجمان و مزدوران دوشب قبل در حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده است.

این منابع گفتند؛ خبر مرگ پسر حاکم دبی بر اثر سکته قلبی یک دروغ برای فریب افکار عمومی در امارات است که علیه خاندان حاکم در امارات قیام کرده اند و خواستار عقب نشینی نیروهای اماراتی از یمن و توقف اعزام اماراتی ها برای جنگ به یمن هستند.

این منابع افزودند درگیریهای شدیدی دیروز شنبه بین ارتش و کمیته های مردمی از یک طرف و مهاجمان از طرف دیگر در منطقه « تبه المصریین » در مأرب رخ داد و نیروهای یمنی از آتشبار شدید توپخانه ای استفاده کردند و نیروهای مهاجم با وجود پوشش گسترده هوایی جنگنده های متجاوزان نتوانستند پیشروی کنند.

همچنین

امروز خبر مرگ شیخ «راشد بن محمد بن راشد آل مکتوم» پسر ۳۴ ساله حاکم دبی در رسانه‌های مختلف عربی منتشر شد و دفتر حاکم دبی نیز این خبر را تایید و دلیل آن را سکته قلبی  اعلام کرد.

جنایات امارات جنایات اعراب

در بیانیه دفتر حاکم دبی اعلام شد که وی صبح امروز به دلیل سکته قلبی فوت کرده است و به همین دلیل، ۳ روز عزای عمومی در دبی اعلام می‌شود.

انتشار خبر درباره پسر حاکم دبی در کنار خبرهای چند روز اخیر درباره حضور و ماجراجویی شاهزاده‌های عرب در یمن موجب شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش بر روی چنین خبری متمرکز شوند.

چند روز پیش، اخباری درباره زخمی شدن «خالد بن حمد آل خلیفه» فرزند پادشاه بحرین در یمن منتشر شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این خبر پرداختند.

«عبدالله آل خلیفه» شاهزاده مخالف بحرینی، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: خالد بن حمد آل خلیفه فرزند پادشاه بحرین، در پی اصابت موشک جنبش انصار الله به یکی از پایگاه های نظامی یمن مجروح شده است.

جنایات امارات جنایات اعراب

ماجرا از آن جا آغاز شد که برخی فعالان توئیتری روز ۲۴ شهریور در خبری اعلام کردند: «شنیده می شود در درگیری های دیروز مأرب، “خالد بن حمد” کشته شده است.» این خبر صبح امروز سر و صدای زیادی در توئیتر ایجاد کرد. پس از آن، عده ای از هواداران تهاجم نظامی آل سعود به یمن در واکنش اعلام کردند: «خالد بن حمد فرماندهی عالی نیروهای بحرینی در عملیات یمن را بر عهده دارد و خودش به صورت مستقیم وارد خاک یمن نشده است. او در کنار دیگر فرماندهان عالی این جنگ، در اتاق های فکر ارتش عربستان در همسایگی یمن مستقر شده است.»

جنایات امارات جنایات اعراب

جنایات امارات جنایات اعراب

۱۵ شهریور نیز، یک عکس از «محمد بن سعود بن صقر القاسمی» ولیعهد امارت «رأس الخیمه» با لباس نظامی منتشر شد که در صفوف نیروهای کشورش در استان «عدن» یمن جولان می‌داد.

همراه با این عکس، یک عکس سلفی با ولیعهد راس‌الخیمه در بیمارستان نیز منتشر شد. ده‌ها کاربر شبکه‌های اجتماعی، این عکس سلفی با محمد بن سعود بن صقر القاسمی را که پس از زخمی شدن در استان مأرب، در بیمارستان بستری شده بود، به اشتراک گذاشتند.

جنایات امارات جنایات اعراب

۲۰ خرداد گذشته نیز وزارت دفاع عربستان پس از شلیک نخستین موشکهای اسکاد به سوی خاک عربستان، اعلام کرد که «محمد بن احمد الشعلان» فرمانده نیروی هوایی این کشور هنگام یک سفر کاری خارجی ، بر اثر سکته قلبی درگذشته است.

جنایات امارات جنایات اعراب

انتشار تمامی این اخبار موجب شد که کاربران شبکه‌های اجتماعی به دیده شک به خبر مرگ پسر حاکم دبی بنگرند.

جنایات امارات جنایات اعراب

«صالح العزی» یکی از این فعالان توییتری است که در این‌باره می‌نویسد: دیروز به زخمی شدن پسر حاکم رأس‌الخیمه اعتراف کردند و امروز به مرگ پسر حاکم دبی. یمن به مقبره‌ای برای متجاوزان تبدیل شده است. منتظر بیش از این باشید.

جنایات امارات جنایات اعراب

وی همچنین به نقل از برخی منابع رسانه‌ای می‌نویسد که پسر حاکم دبی در واقع طی یک عملیات در مأرب کشته شده است اما این خبر سانسور شده و گفته می‌شود که او بر اثر سکته قلبی درگذشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ