خبر خوش برای متقاضیان وام ازدواج

0
میرمحمد صادقی گفت: افرادی که قبل از سال ۹۳ برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده‌اند بانک‌هایی که در این خصوص عملکرد خوبی نداشته‌اند مکلف شدند تا دهم مهر سال جاری نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

اصغر میر محمد صادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در خصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج افرادی که از مربوط به سال ۹۳ و پیش از آن هستند، گفت: اخیراً طبق بررسی های بخش اعتبارات بانک مرکزی، ۶ بانک بزرگ کشور تعدادی متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سال ۹۳ به قبل در سامانه وجود دارد، بنابراین طی هماهنگی‌هایی که به عمل آمد مقرر شد تا ۱۰ مهر ۹۴ هیچگونه متقاضی وام ازدواج در سامانه وجود نداشته باشد.

وی افزود:  افرادی که قبل از سال ۹۳ برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده‌اند بانک‌هایی که در این خصوص عملکرد خوبی نداشته‌اند تا دهم مهر ماه سال جاری  مکلف شدند تا نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در ادامه گفت: هر متقاضی که در سال ۹۲ و یا پیش از آن در این سامانه ثبت نام کرده و بعد از دهم مهر ماه سال جاری نتوانستند تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را دریافت کند، تقاضا می‌کنم با بخش اعتبارات و یا نظارت بانک مرکزی مکاتبه کنند و قطعا رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی دیگری که با بانک‌ها صورت گرفت مقرر شد ظرف ۲ الی ۳ ماه آینده با بانک های مذکور و سایر بانک ها جلسه ای خواهیم داشت تا پایان پاییز امسال هیچگونه متقاضی دریافت وام ازدواج مربوط به سال ۹۳ در این سامانه  وجود نداشته باشد، افزود: بنابراین انتظار ما این است که از اول دی ماه صرفا متقاضیان سال ۹۴ را که در حال حاضر هم در برخی بانک‌ها پرداخت تسهیلات این سال آغاز شده، هیچگونه متقاضی پیش از سال ۹۴ در سامانه وجود نداشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ