حسام نواب صفوی پرونده مجری «۱ Farsi» را بست / مجری توهین کننده به مرتضی پاشایی

0

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلوزیون در صفحه اینستاگرام خود در مورد اقدامات اخیر مجری فارسی وان و حواشی آن توضیحاتی را ارائه داد.

همسر حسام نواب صفوی مجری فارسی وان بیوگرافی حسام نواب صفوی

نواب صفوی در این پست نوشت:

واقعا لاتم لاتهای قدیم لاقل خاک و ناموس و وطن براشون حرمت داشت. دوستان عزیز به چند نکته اشاره میکنم:

یک: در خصوص مجری فارسی١مطالبی که نوشتم در سایتها و شبکه های اجتماعی بود من نه چیزی ادیت کردم یا از خودم نوشتم ایشان اگر ادعایی خلاف چه در زمینه مرحوم پاشایی چه در مورد مردم ایران دارند میتوانند در دادگاه تقاضای کارشناس خبره نمایند همه چیز مشخص خواهد شد اگر گناهکار باشند مستحق مجازات وغیر از این تبرئه خواهندشد.

دو: در خصوص جاسوسی برای اسراییل و تجارت دختران در دبی اینها هنوز در حد حرف است قضاوت عجولانه نکنیم اگر مدرکی باشد نماینده دادستان به دادگاه ارائه خواهد کرد اگر ثابت شود اشد مجازات برای ایشان در نظرگرفته خواهد شد ،لذا خواهشمندم ایشان را با قاضی پرونده تنها بگذارید دیگر به ما ربطی ندارد .همینکه ایشان بعد از اینکه همه هنرمندان را جاعل و شیاد خطاب میکرد و دو هفته میشود که همه هنرمندان را دوست خطاب میکند جای تعجب و امیدواریست پس دیگر این بحث را تمام کنید .

سه: فراموش کرده اید اینجا ایران است؟؟؟آقای باز لورمن بعلت اختلاف شرکت وارنر و سونی تولید این فیلم را متوقف کرده اگر یک بازیگر ایرانی بخواهد کاملا در یک فیلم هالیوودی بازی کند احتمال وجود صحنه ای مغایر با شئونات ما خواهد بود و آن شخص باید قید ایران را بزند که من نیستم .و در خدمت کشورم خواهم بود.از آن روز اسپانسرهای بسیاری برای این فیلم اعلام آمادگی کرده اند که نه در خصوص زندگی الویس بلکه در شکلی تازه احتمالا محصولی مشترک ساخته خواهد شد بنده بارها در این مسابقه و در هتل ماریوت داون تاون ممفیس حضور داشتم ولی شرکت نکردم داوران گفتند اگر شرکت کنی اول تا سوم میشوی گفتم احتیاج نیست من اگر قرار است در این نقش باشم حرفه ای حاضر خواهم شد و به شرط اینکه مصلحت کشورم رعایت شده باشد و قابل پخش در همه کشورها باشد و گفتم به گفته داوران …اسم این شخص الویس است لذا از کلماتی مثل البیز .ابلیس.بابلیس.المیس. خودداری کنید کمی صبر کنید یک فیلم عظیم است و ساخته خواهد شد با مجوز. ماست و خیار که نمیخواهیم درست کنیم اندکی صبر کنیدپس بیش از این کش ندهید زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ