اسامی ۹ بازیگر زن که ممنوع التصویر شده اند!

1

به تازگی شایعه ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری می چرخد و خبر از ممنوع التصویر شدن ۹ هنرپیشه زن به دلیل بدحجابی می دهد.لیندا کیانی، حنانه شهشهانی، نرگس محمدی، الناز حبیبی، بهاره افشاری، حدیث میرامینی، سحر قریشی، روناک یونسی، رابعه اسکویی نام هایی هستد که بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به خاطر “بدحجابی” از فعالیت هنری محروم شدند.

در مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی آمده است:  “با عنایت به حضور کارمندان و هنرمندان متعهد و پاک‌سیرت در رسانه ملی، متأسفانه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجار شکنانه خود در این شبکه‌ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده‌اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده‌اند. از این‌رو و بر اساس این مصوبه سازمان صداوسیما موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه‌ها خلاف شئونات حاضرشده‌اند، قطع همکاری نماید.”

ممنوع التصویر حجاب بازیگران بازیگران ممنوع التصویر بازیگر ممنوع‌التصویر
این خبر اما نه تایید شده است و نه تکذیب و تا کنون واکنشی نیز از سوی بازیگرانی که نامشان ذکر شده نداشته است.باید منتظر ماند و دید این خبر واقعیت دارد یا شایعه است.

پی نوشت:

بعد از انتشار این خبر، خبرگزاری فارس در مصاحبه ای این ماجرا را تکذیب کرده است. در پی انتشار خبر ممنوع التصویری تعدادی از بازیگران زن از سوی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، «امید شریفی» مدیر روابط عمومی این شورا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ضمن رد این خبر اعلام کرد وظیفه شورای نظارت اعلام سیاست ها و چارچوب های کلی سازمان صداوسیما و نظارت بر حسن اجرای قوانین است.

وی ادامه داد: این شورا در مصوبه اخیر خود در خصوص ماموریت سازمان صداوسیما در قطع همکاری با هنرمندانی که در شبکه های مجازی از خود تصاویر هنجارشکنانه و دور از شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی منتشر می کنند، تاکنون به مصادیق ورود نداشته است.

شریفی تصریح کرد: وظیفه اجرای این سیاست ها و ابلاغیه های این شورا طبق قانون به عهده سازمان صداوسیما است و اخبار شورای نظارت از طریق پایگاه اطلاع رسانی این شورا اعلام می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حسن می گوید

    اقا دوست دارن ناموسشونو جلو نامحرما میتینگ بدن
    شخصیت ندارن ابروی ایران و ایرانی بودن و اسلامو افرادی همچون اینا ب خصوص بازیگران زن سینما ی ایران البته نه همه بردن خدا به حق حضرت محمد رسواشون کنه که از زندگیشونخیر نبینن