دلایل استعفای خانوادگی: ۴۰۰میلیون ناقابل !

0
آینده اسکی روشن خواهد بود اگر به جوانان بهای بیشتری بدهیم و بستر را برای رشد آنها فراهم کنیم. ما در قبال مملکت مسئول هستیم و دلیلی ندارد برای برپایی یک کمپ سالانه و سفری خانوادگی ۴۰۰ میلیون تومان از پول مملکت را هزینه کنیم.»

چند روز پیش ۱۰ نفر از مربیان و مسوولان کمیته ها در فدراسیون اسکی استعفا دادند با این توجیه که رئیس این فدراسیون – که دیگر خانوادگی اداره نمی شود – عامل پسرفت آن شده است. و امروز صادق طالبی رئیس فدراسیون اسکی به علت اصلی استعفا دست جمعی نفرات یادشده اشاره می کند:
«اول باید بگویم که برخی از نفرات یاد شده مثل کمیته مسابقات یا کمیته جوانان اصلا به عنوان مسوول از فدراسیون ابلاغی دریافت نکرده اند که حالا به عنوان مسئول پای آن نامه را امضا کرده اند. دوم اینکه مساله چیز دیگری است. واقعیت این است که پیش از این همه ساله در شهریور ماه یک سفر خانوادگی به اتریش برگزار می شد که ما به دلیل نداشتن توجیه فنی جلوی آن را گرفتیم.» طالبی توضیح بیشتری در مورد سفر مذکور ارائه می دهد: «اسکی در سال ۲۰۱۵ و البته ۲۰۱۶ مسابقه مهمی را در پیش ندارد با این حال می خواستند در کمپ اتریش که برای فدراسیون ۹۰ هزار فرانک سوییس به اضافه ۸۰ میلیون تومان هزینه ایجاد کنند. برای هر سفر باید توجیه و برنامه فنی داشت. این طوری که نمی شود سالانه یک سفر خانوادگی راه انداخت و …» مرد شماره یک فدراسیون اسکی اشاره می کند که مهمترین برنامه فعلی اسکی حضور در المپیک نوجوانان است: «ما المپیک نوجوانان در لیل هامر نوروژ را پیش رو داریم و به همین منظور ۲ ورزشکارما تحت حمایت فدراسیون جهانی به اتریش و کمپ یاد شده اعزام خواهند شد.» طالبی از لزوم توجه به زیرساختها حرف به میان می آورد و یکی دیگر از دلایل ایجاد جو موجود: «ما مربیان خوبی داریم با این حال شرایط و نتایج نشان می دهد که باید از توانایی های مربیان خارجی در را پیشرفت بیشتر بهره ببریم.
طبیعی است که آگاهی از این تصمیم باعث شده تا برخی موقعیت قبلی خود را در خطر ببینند. آینده اسکی روشن خواهد بود اگر به جوانان بهای بیشتری بدهیم و بستر را برای رشد آنها فراهم کنیم. ما در قبال مملکت مسئول هستیم و دلیلی ندارد برای برپایی یک کمپ سالانه و سفری خانوادگی ۴۰۰ میلیون تومان از پول مملکت را هزینه کنیم.»

منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ