جشن عروسی که به عزا تبدیل شد

0

۳ کشته در حادثه رانندگی در مراسم عروسی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده یک دستگاه خودرو در شهرستان تکاب در آذربایجان غربی جشن عروسی یک خانواده را به عزا تبدیل کرد.

رییس پلیس راه تکاب – شاهین دژ گفت: این حادثه عصر روز یکشنبه بر اثر تصادف شدید رانندگی در یک کاروان عروسی در این شهرستان به وقوع پیوست که موجب شد سه نفر از اعضای خانواده ای جان خود را از دست بدهند.

سروان بابک رضانژاد با تشریح جزییات این حادثه افزود: این حادثه رانندگی به دلیل برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سواری نیسان پاترول در فاصله یک کیلومتری جاده تکاب به شاهیندژ در حوالی شهرک صنعتی تکاب به وقوع پیوست .

وی اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو در دم جان باخته و راننده این خودرو نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سروان رضانژاد افزود: در این حادثه رانندگی یک نفر دیگر نیز زخمی شده که برای مداوا به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شده است.

وی با بیان اینکه کشته شدگان این حادثه خونین رانندگی همگی اعضای یک خانواده هستند، گفت: این تصادف شدید رانندگی بر اثر انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۴۰۵ ناشی از شتاب بی مورد و حرکت با عجله راننده آن اتفاق افتاد.

سروان رضانژاد اضافه کرد: خودرو پژو که سرنشینان آن پدر، مادر و پسر عضو یک خانواده بودند در یک کاروان عروسی با عجله و بی احتیاطی زیاد در حال حرکت و همراهی خودروی عروس بودند که راننده این خودرو به دلیل رانندگی عجولانه، آرامش لازم برای رانندگی را از دست داد و موجب انحراف به چپ خودرو و تصادف شدید با خودروی دیگر شد.

وی گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و افزایش مسافرت و تردد در جاده های بین شهری راننده های خودروها باید با آرامش، صبوری، رعایت کردن حق تقدم و نکات ایمنی و بدون عجله در جاده ها تردد کنند تا از وقوع حوادث دلخراش رانندگی و کشته شدن هموطنان در اثر بی احتیاطی جلوگیری شود.

شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی و در فاصله ۳۰۹ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ