داعش زنی را به جرم زیبایی اعدام کرد

0

سریال اقدامات وحشیانه و غیر انسانی این گروه تروریستی و اعدام افراد بیگناه به دلیل اتهام های بی اساس و گاه حیرت آور و نمایش این جنایات در شبکه های اجتماعی با هدف ایجاد رعب و وحشت همچنان، ادامه دارد …

عکس داعش زن زیبا زن داعش جنایات داعش اخبار داعشبه گزارش مهر، گروه تروریستی داعش در چند روز اخیر در سوریه دو تن از زنان سوری را بنا به دلایل و اتهام های واهی توبیخ و سپس اعدام کرده است.

دو سه سالی است که از پدیده نسبتا نو ظهوری به نام داعش در منطقه خاورمیانه می گذرد، پدیده ای که از همان روزهای آغازین ظهور با کارهای غیر انسانی خود در صدر خبرها قرار گرفت؛ از قوانین غیر متعارف و گاه خنده دار این گروه گرفته تا انواع اتهام ها و به تبع آن انواع اعدام ها.

سریال اقدامات وحشیانه و غیر انسانی این گروه تروریستی و اعدام افراد بیگناه به دلیل اتهام های بی اساس و گاه حیرت آور و نمایش این جنایات در شبکه های اجتماعی با هدف ایجاد رعب و وحشت همچنان، ادامه دارد …

اما این بار اعدام های داعش، زنان را نشانه گرفته است و آن هم به دلایل مضحک، گویی داعش با نظام آفرینش الهی نیز سر ستیز دارد. طی چند روز اخیر، تروریست های داعش در اقدامی غیر انسانی زنی را به اتهام زیبا بودن چشم هایش مؤاخذه می کنند.

داستان از این قرار است که یک تروریست داعشی در استان «الرقه» سوریه پس از آنکه چشمان یک بانوی سوری نقاب دار را می بیند، به او اخطار می دهد: «چشمانت را بپوشان». آن بانو هم بدون اینکه چیزی بگوید سر به زیر افکنده دور می شود، ولی تروریست داعشی به این حجب و حیا و شاید هم ترس هم قناعت نکرده و دو تیر به سمت او شلیک می کند که بر اثر آن پای زن آسیب می بیند. شاید این گروه همان گونه که برای توجیه اعمال شنیع خود به زعم خود تفسیر نادرستی را از آیات و احادیث ارائه می کند برای این کار به ابیات شاعر قرن دوم «جریر بن عطیه» نیز استناد کرده است که می گوید:

إنّ العُیُونَ التی فی طَرْفِها حَــــوَرٌ *** قتلننا ثمَّ لمْ یحیینَ قتلانا

یَصرَعنَ ذا اللُّبّ حتی لا حَرَاکَ بهِ *** وهنَّ أضعفُ خلقْ اللهِ أرکانا

«آن چشمان زیبا (سربازان) ما را کشتند ولی کشته شدگان ما را زنده نکردند. چنان بر زمینمان کوبیدن که دیگر توان برخاستن برایمان نماند، حال آنکه آنها ضعیفترین آفریده خداوند اند».

آری، داعش این است و با آفرینش سر ستیز دارد. ولی عادتهای این گروه به اینجا ختم نمی شود، به طوری که به تازگی دختری ۲۲ ساله را در «دیر الزور» سوریه به اتهام استفاده از «واتس آب» دو سال بازداشت و سپس اعدام کرده است. این دختر جوان با کسی جز برادرش در واتس آب چت نمی کرد!

تحجرگرایی و توحش داعش با آفرینش الهی و تکنولوژی و پیشرفت سر ستیز دارد، چرا که این گروه تروریستی اساسا با خود «انسان بودن» مشکل دارد چه رسد به متعلقات و زیبایی او.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ