تیراندازی سرباز وظیفه در صبحگاه زندان آباده شیراز / ۵ تن کشته شدند + اسامی

1
صبح امروز پس از اذان سحرگاهی حادثه‌ای مرگباری در زندان مرکزی شهرستان آباده استان فارس به وقوع پیوست.
زندانیان که در حال ورزش صبحگاهی بودند ناگهان متوجه تیراندازی یک سرباز وظیفه به صورت هوایی شدند که متاسفانه این تیراندازی به سمت ماموران و سایر سربازان ادامه پیدا کرد.
تیراندازی تا حدی ادامه داشت که بر اثر اصابت گلوله چهار سرباز وظیفه و افسر نگهبان به نام‌های  نوذر احمدی(افصر نگهبان)، حسن حیدری، عرفان محمدی، صادق زنگنه و عرفان طباطبایی کشته شدند.
تاکنون علت این حادثه دلخراش مشکلات روانی سرباز وظیفه اعلام شده است.
محمد باقر کاظمی بخشدار مرکزی آباده درباره این خبر بیان داشت: در جیب این سرباز قرص‌های اعصاب و روان کشف‌شده که البته در این راستا باید مراکز مربوطه و متخصصین بررسی کنند.
گفتنی است، این حادثه بیرون از بند زندانیان رخ داده و هیچگونه ارتباطی با افراد زندانی نداشته و هم اکنون نیز آرامش در محیط زندان حاکم است.
رحیم زارع نماینده آباده، خرم‌بید و بوانات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حادثه تیراندازی صبح امروز زندان آباده توسط یکی از سربازان اظهار کرد: متأسفانه امروز یکی از سربازان ابتدا شروع به تیراندازی هوایی کرده و سپس چهار سرباز و یکی از افسران نگهبان را به شهادت رساند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی، شورای تأمین شهرستان آباده و مدیرکل دادگستری استان فارس به موقع وارد این جریان شده و سرباز خاطی را دستگیر کردند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: این سرباز خاطی به علت مشکلات روحی و خانوادگی و همچنین بروز برخی اختلاف سلیقه و تشنجات با گروهی از سربازان، متأسفانه دست به این کار زده است.
نماینده آباده، خرم‌بید و بوانات تاکید کرد: این سرباز تحصیلات سوم ابتدایی داشته و اصالتاً شهرکردی است که از ۱۵ شهریور به زندان آباده منتقل شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. میرزائی می گوید

    عزیزم اونی ک شما نوشتی افسر نه افصر !!!