بریدن سر ۲۰ پاسدار در یک عروسی در کردستان!

1
در حالی که جنایت‌های داعش در سوریه و عراق را ما هم در جنگ ایران تجربه کردیم و دشمن ۲۰ پاسدار را در یک عروسی در کردستان سر برید.

 مهدی ابوالحسنی ظهر امروز در نخستین یادمان پدران آسمانی در محل اداره کل امور مالیاتی استان کرمان اظهار داشت: براساس اطلاعات عام ۸۰ درصد کشورهای جهان از صدام در جنگ علیه ایران حمایت کردند.

وی بیان داشت: کشورها به علت ترس، کبر و یا حسادت در جبهه صدام قرار گرفتند و ملت ایران به عنوان مردمی که تازه حس آزادی را می‌چشیدند فقط توکل به خدا را دوران هشت سال دوران دفاع مقدس داشتند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: اگر بخواهیم به حوادث دوران دفاع مقدس بپردازیم باید میلیاردها صفحه برای آن نوشت.
ابوالحسنی اضافه کرد: حوادث جنگ را می‌توان در کلام آدم‌هایی شنید که جنگ را دیده‌اند.
وی افزود: صدام زمان حمله به ایران قصد داشت طی سه روز خوزستان را تصرف کند و طی یک هفته به پایتخت ایران برسد و حکومت اسلامی را از میان بردارد، حرف صدام بر اساس فاکتورهای عملیات نظامی حرف بیهوده‌ای نبود، زیرا پشت سرش قدرت‌های بزرگ جهان بودند و در برابرش کشوری در حال گذار از حکومت ستمشاهی به حکومت اسلامی قرار داشت.
ابوالحسنی تصریح کرد: صدام زمانی به ایران حمله کرد که مردم درگیر مسائل حاشیه‌ای بوده و سپاه نبود و ارتش هم وضعیت مناسبی نداشت، اما مردم ما از زن و مرد و کوچک و بزرگ در خرمشهر جنگیدند.
وی با یادآوری این موضوع که بیش از ۲ هزار زن در خرمشهر برابر دشمن بعثی جنگیدند، عنوان کرد: باید ۲ هزار کتاب مشابه کتاب «دا» نوشته شده باشد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با طرح این سئوال که چه کسی از شهدای خرمشهر خبر دارد، تاکید کرد: ما رسانه را در دفاع مقدس در اختیار نداشتیم در حالی که جنایت‌های داعش در سوریه و عراق را ما هم در جنگ ایران تجربه کردیم و دشمن ۲۰ پاسدار را در یک عروسی در کردستان سر برید.
ابوالحسنی ابراز داشت: امروز اگر با آسودگی نشسته‌اید به علت جانفشانی شهدای گرانقدر است و ما هنوز از حادثه‌ها پرده‌برداری نکرده‌ایم.
وی ادامه داد: بعد از ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر عراقی‌ها با تانک چند بار از روی تن مجروح رزمندگان ما می‌گذشتند و گوشت و استخوان بچه‌های ما با خاک مناطق جنگی عجین شده است.
این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود از شهید محمد طائی سخن به میان آورد و گفت: این شهید بزرگوار در آمریکا درس خواند، اما با آغاز جنگ تحمیلی خود را به ایران رساند و خودش را فدا کرد و وصیتنامه وی چراغ راه همگان است.
ابوالحسنی اظهار داشت: شهید طائی آمریکا را رها می‌کند و به ایران می‌آید تا به خدا وصل شود و اگر ما گاهی احساس کوچکی می‌کنیم، زیرا از خدا قطع می‌شویم و به همین علت عالم مادی بزرگ می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهدا نشانه‌های خدا هستند، تصریح کرد: حضور مردم در دوران دفاع مقدس وجه تمایز جنگ ایران با سایر جنگ‌هاست.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان ادامه داد: ۲۰۰ هزار نفر در شهر کرمان از شهدای غواص استقبال کردند و شهدا به خوبی فهمیدند، دنیا محل گذر است و باید در دنیا عبد خدا باشند.

فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سهیل می گوید

    تا آخرین نفسها و تا آخرین قطره خون از وطنمان دفاع خواهیم کرد از خلیج گواتر تا ارس و از اروندرود تا سرخس همه ایران زمین است، به امد روزی که مرزهای کشورم به مرزهای زمان هخامنشیان برسد.ما نسبت به قطره قطره خون شهدا مسولیم