حمله سایت هاشمی به روزنامه رفسنجانی!

0

سایت انتخاب، از رسانه های حامی دولت و نزدیک به هاشمی رفسنجانی، یک روزنامه اصلاح‌طلب را به شدت به باد انتقاد گرفت.

دلیل این حمله بی سابقه، چاپ مطلبی در روزنامه “آرمان” – که از قضا این روزنامه نیز منتسب به وابستگان هاشمی رفسنجانی است! – بدون ذکر منبع آن یعنی هفته نامه “طلوع صبح” است. گفتنی است هفته نامه طلوع صبح متعلق به مصطفی فقیهی، مدیرمسئول سایت انتخاب است.

در بخشی از مطلب مذکور با عنوان “روزنامه ای که کاری جز «سرقت» و «جعل خبر» ندارد!” آمده است: “جعل مصاحبه با عباس عبدی و اخیراً جعل یک مصاحبه دیگر از فتاح ، ، انتشار مصاحبه جعلی با هاشمی در مورد اعلام کاندیداتوری وی در خبرگان ، انتشار مصاحبه ی فرزند ایت الله جنتی به نام خود و… مصاحبه «طلوع صبح» با ایت الله هاشمی در مورد لقب “علامه” به سید حسن خمینی ، کپی پیست گزارش های مختلف سایت «انتخاب» من جمله گزارش روزنامه گاردین در مورد یادگار امام (ره) و … تنها بخشی از سابقه ی این روزنامه در یک ماه اخیر است!”

سایتهای اصلاح طلب سایت انتخاب روزنامه آرمان

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: “البته عقل سلیم حکم می کند روزنامه هایی با ۵ هزار تیراژ (که نصف آن نیز برگشتی است) اگر قائل و مقید به سرقت و جعل خبر هست، باید سراغ سایت ها و رسانه های کم مخاطب تر از خود برود ، نه آنکه به طور مثال سراغ رسانه ای چون «انتخاب» برود که روزانه بیننده اش از یک میلیون فراتر می رود! در عین حال، کارشناسان معتقدند هنر جعل خبر و سرقت خبری، کمتر از جاگذاری شنود و دوربین در تحریریه برای تسلط بر گفتار و اعمالِ اعضای روزنامه، نیست!”

گفتنی است روزنامه آرمان اخیرا با چرخشی انتخاباتی به حمایت از علی لاریجانی روی آورده است.

منبع : صراط

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ