شکایت دختر «پل واکر» از کمپانی خودروسازی «پورشه»

0
«میدو رین واکر» دختر «پل واکر» بازیگر فقید مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» قصد دارد از کمپانی اتومبیل سازی «پورشه» بدلیل مقصر بودن در مرگ پدرش شکایت کند.

دوسال پیش «پل واکر» در حالی که فیلم «سریع و خشن ۷» در نیمه فیلمبرداری بود، در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳ و در یک سانحه رانندگی درگذشت، اما حالا «میدو رین واکر» دختر او که کمپانی پورشه را در مرگ پدرش بی تقصیر نمی‌داند قصد دارد از این کمپانی معروف خودروسازی بدلیل اشکالات فراوان در طراحی و ساخت شکایت کند.

او معتقد است خودروی پورشه مدل «کاررار جی.تی» که پدرش در هنگام سانحه بر آن سوار بوده است دارای سیستم کنترل پایداری نبوده که بتواند پس از تصادف مانع از بروز آتش سوزی شود.

تصادف پل واکر در سال ۲۰۱۳

مشحصات پورشه قیمت پورشه تصادف پورشه بیوگرافی پل واکر امنیت پورشه

پس از اینکه «پل واکر»، یکی از بازیگران کلیدی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی و در یک سانحه رانندگی درگذشت، «جیمز وان»، کارگردان به همراه «کریس مورگان» فیلمنامه‌نویس با ایجاد تغییراتی در فیلمنامه و استفاده از صحنه‌هایی که از بازی وی به جا مانده شرایط ادامه این مجموعه فیلم را فراهم می‌کنند و در بخشهایی نیز از برادر «پل واکر» استفاده شده است.

مرگ «پل واکر» در میانه فیلم «سریع و خشن ۷» تاثیر قابل ملاحظه‌ای در فروش نهایی این فیلم داشت و این فیلم با فروش بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ میلادی بوده است.

«وین دیزل» بازیگر مجموعه فیلم‌های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» نیز اعلام کرده قصد دارد یک سه گانه جدید از این سری فیلم را به عنوان آخرین قسمت‌های این مجموعه تهیه‌کنندگی کند.

تا به امروز مجموع فروش هفت قسمت ساخته شده از اکشن «سریع وخشن » به بیش ۳٫۹ میلیارد دلار رسیده است تا این فیلم یکی از موفق‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما نام بگیرد.

منبع: ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ