پیکر حجاج بین زباله ها رها شده اند! +عکس

0
گاهی تنها یک عکس آشکار می کند که مدعیان کلیدداری کعبه و متولیان مسجدالنبی شایستگی آن را ندارند که بر منبر پیامبر تکیه بزنند.
به گزارش فرهنگ نیوز، سعودی ها جابجایی و انتقال پیکرهای طواف کنندگان خانه خدا را آنقدر طول داده اند که اکنون به بهانه شیوع بیماری، پیشنهاد دفن دسته جمعی را به خانواده های جانباختگان می دهند. این اقدام هر دلیلی که داشته باشد، باعث شده بسیاری از پیکرها در لابلای زباله ها جا بمانند.
رفتار و عملکرد سعودی ها ریشه در تفکرات برآمده از آموزه های وهابیت دارد. تحت تاثیر همین کیش نامیمون، سعودی ها گمان می کنند که چون در سرزمین وحی به دنیا آمده اند و وهابی اند، مسلمان واقعی اند و سایرین، متجاوز و غریبه به حق و دارایی آنها.
آنها به مومنان زنده ی کشورهای دیگر نیز احترامی قائل نیستند و کسانی که به حج مشرف شده اند، می دانند که ماموران سعودی چه رفتار تحقیرآمیزی با باتقواترین و بزرگوارترین مومنان دیگر کشورها دارند.
به نظر می رسد که وهابیت، احساسات ذاتی انسانی را نیز در پیروانش خشکانده است وگرنه حتی کافران نیز در صحنه نبرد، پس از تسلط بر خاک دشمن، اجساد سربازانی را که خود کشته اند، روی زمین باقی نمی گذارند و گاه با احترام، دفن می کنند.
وقتی میمون ها بر منبر پیامبر تکیه زده باشند، باید ظهور فرزند پیامبر را با تمام وجود از خدا بخواهیم.
کشته شدگان مکه کشته شدگان حج زائران کشته شده حوادث مکه اخبار مکه اخبار عربستان

 

منبع: شبکه خبر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ