جدایی ۶ بازیکن در نیم فصل / زلزله در پرسپولیس

0
سرمربی قرمزها از بعضی خریدهای تیمش راضی نیست و اعلام کرده در نیم فصل تغییرات وسیعی انجام می دهد.

تا هفته گذشته خیلی ها منتظر اخراج برانکو ایوانکوویچ بودند اما پیروزی در دو زمین دشوار فولاد و تبریز باعث شد که او بماند و حالا به فکر ترمیم نقاط ضعف تیمش است.

یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس مهره هایی است که برانکو از آن ها رضایت ندارد. از این رو گفته می شود او لیست ۶ نفره ای را آماده کرده تا در صورت تصویب هیات مدیره، پرسپولیس تغییرات وسیعی را در نیم فصل داشته باشد.

بازیکنانی همانند محسن مسلمان و لوکا ماریچ خرج زیادی را روی دست باشگاه گذاشتند و از سوی دیگر بازیکنانی هستند که سرمربی تیم آنها را نمی خواهد و به بعضی از آنها هم گفته شده اگر درخواستی دارند به باشگاه بگویند تا با رفتن شان در نیم فصل موافقت کنند.

مسلمان بازیکنی بود که سرمربی پرسپولیس علاقه ای به جذبش نداشت اما با اصرار عبدی و طاهری مجبور به قبولش شد اما نیمکت نشینی های متوالی مسلمان نشان دهنده این واقعیت است برانکو با بازیکن تحمیلی، تیمش را راهی میدان نمی کند.

اگر چه فعلا برای جلوگیری از شایعات کسی لیست خروج را تائید نمی کند اما با توجه به صحبت های اخیر برانکو و سرپرست باشگاه، به صورت قطعی، پرسپولیس تغییرات زیادی را انجام می دهد.

البته مشخص نیست باشگاه با خریدهای جدید برانکو موافقت کند یا نه. چرا که او قبل از آغاز فصل دست روی مهره هایی گذاشت که باشگاه نتوانست یا نخواست آنها را جذب کند. اما با توجه به شرایط حاد پرسپولیس شاید این بار آنها بیشتر به لیست برانکو اهمیت بدهند.

منبع: جام نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ