پیام تسلیت علی دایی ،برانکو ،مسلمان ،کفشگری برای درگذشت هادی نوروزی

0

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درگذشت کاپیتان این تیم را تسلیت گفت.
علی دایی طی پیامی اعلام کرد: خبری بهت آور ، پنجشنبه تقویم ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده اند. در غم بازماندگان شریکم.

مهرداد کفشگری هافبک دفاعی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند.
کفشگری که با بهت و سکوت به اتفاقات اطراف می نگریست، در این باره گفت: هیچ کس نمی تواند این خبر را باور کند. این خبر تکان دهنده ای است و قلب همه ما شکسته است. ما همه نگران هادی نوروزی هستیم و اینکه آنها چطوری با این غم کنار می آیند. همه ما سیاهپوش او خواهیم بود و برای شادی روحش بازی خواهیم کرد.

احمد نوراللهی هافبک جوان پرسپولیس از دیگر بازیکنانی بود که با چشمان گریان به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.
نوراللهی گفت: هادی نوروزی یکی از با معرفت ترین و بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و من باور نمی کنم که او را از دست داده باشیم. مگر می شود برای کسی که هیچ سابقه قلبی نداشته چنین اتفاقی رخ بدهد؟ او یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین بازیکنان تیم بود و هیچ کس خداحافظی ناگهانی اش را باور نمی کند.

محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس یکی از حاضرین در بیمارستان آتیه بود.
مسلمان که به هیچ وجه قصد گفت و گو نداشت، در این باره گفت: همه منتظریم هادی از اتاقش بیرون بیاید و به همه ما بگوید این یک شوخی بوده. مگر می شود بازیکنی به سلامت نوروزی در این سن و سال و با این شرایط بدنی دچار چنین حادثه ای بشود؟ من واقعا چیزی ندارم بگویم جز اینکه امیدوارم خانواده اش از خدا صبر بگیرند. این ضایعه چیزی نیست که بشود با آن کنار آمد.

او ادامه داد: این اتفاق تلخ را به جامعه فوتبال ایران تسلیت می گویم واقعا تلخ و باورنکردنی است.

سرمربی پرسپولیس با انتشار پیامی درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیمش را تسلیت گفت .
برانکو که دقایقی پیش از این خبر مطلع شده است ، گفت : این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم . ما یک ورزشکارجوان، ممتاز ، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم . برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد .

سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان بازهم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت .

رضا نورمحمدی با توصیف هادی نوروزی با عنوان بهترین دوست در آغوش هم تیمی ها می گریست.
کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد فوت هادی نوروزی گفت: یکی از بهترین و خوب ترین رفقایم را از دست دادم و واقعا این خبر بدترین خبر زندگی ام بوده.

او ادامه داد: نوروزی تا ابد در قلب پرسپولیسی ها باقی خواهد ماند چراکه یک بازیکن خوش اخلاق، بی دعا و ممتاز بود که هرگز از او چیزی جز خوبی به یاد نداریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ