کشف جسد دختر جوان در اتوبان چمران + دستگیری مجرمان

0
چندی پیش جسد یک دختر جوان در حوالی اتوبان چمران کشف شد.

با آغاز تجسس ها مشخص شد که جسد متعلق به دختر یک پزشک است که بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

در حالیکه تحقیقات همچنان در این خصوص ادامه داشت، مشخص شد که این دختر پیش از مرگش با پسری جوان قرار ملاقات داشته است. بنابراین پسر جوان بلافاصله شناسایی و دستگیر شد.

این پسر در بازجویی های نخست منکر هرگونه دخالت در مرگ این دختر شد. اما در نهایت اعتراف کرد و گفت: من و سارا با هم دوست بودیم. روز حادثه او با من تماس گرفت و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. من و دو نفر از دوستانم به همراه سارا به یک کلبه جنگلی رفتیم و در آنجا سارا از من خواست به او مواد مخدر تزریق کنم. من هم اینکار را انجام دادم که ناگهان او حالش بد شد و افتاد. من و دوستانم هم از ترسمان او را برداشتیم و کنار اتوبان رها کردیم.

با اعتراف این پسر دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند. این درحالی بود که پدر این دختر ادعا می کرد این سه پسر دخترش را مورد آزار و اذیت هم قرار داده اند و دخترش بر اثر این موضوع جان باخته است. با این وجود کیفرخواست پرونده این سه پسر صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم در این شعبه محاکمه شدند و هیات قضایی پس از بررسی و مشورت، متهم اصلی را به اتهام تسبیب در قتل به پرداخت دیه و شلاق محکوم کردند. دو متهم دیگر نیز به زندان محکوم شدند.

صبح دیروز این حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید نشد و انها پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه کیفری استان تهران فرستادند.‎

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ