خواننده سرشناس غیر مجاز؛ مجاز شد!

0

پس از مدت ها انتظار برای فعالیت رسمی در داخل کشور، مجوز فعالیت های رسمی «سعید مدرس» بالاخره صادر شد تا این خواننده بتواند فعالیت های رسمی اش را در داخل کشور آغاز کند.

موسیقی ما،سعید مدرس در سالهای گذشته با انتشار برخی قطعات در فضای مجازی، توانست مخاطبان و دوستداران فراوانی را برای خود دست و پا کند و در مدت زمان کوتاهی، آثارش به محبوبیت برسند. این خواننده با انتشار چند ویدئوی خوش ساخت بیش از پیش توانست خود و قابلیت هایش را به مخاطبان موسیقی نشان دهد و بعد از استقبال از آثارش، تصمیم به فعالیت رسمی در داخل کشور گرفت و از همان زمان دیگر با حفظ و رعایت همه قوانین و شرایط فعالیت در داخل کشور، پس از حدود یک سال و نیم موفق به اخد مجوز برای فعالیت رسمی در داخل ایران شد.

نخستین آلبوم این خواننده به نام «ساحل چمخاله» به همت موسسه «اکسیر نوین» (به مدیریت محمد رضا خانزاده) سرانجام موفق به کسب همه مجوز های لازم برای انتشار در داخل کشور شد تا این خواننده بتواند آثار رسمی اش را در بازار موسیقی کشور منتشر نماید. پس از قطعی شدن صدور مجوز های این آلبوم، تهیه کننده این اثر در حال رایزنی با شرکت های پخش آثار موسیقی است تا بتواند این آلبوم را به بهترین شکل ممکن در بازار موسیقی منتشر نمایند و به زودی تاریخ دقیق انتشار آن از طریق «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

سعید مدرس درباره این اتفاق و اخد مجوز های لازم برای فعالیت در داخل کشور، گفت:« احساس خیلی خوبی دارم و امیدوارم بتوانم اطمینان مسئولین به خودم و آثارم را جوری به مخاطبان برسانم که جواب این اعتماد را به خوبی داده باشم».

سعید مدرس ساحل چمخاله خواننده سرشناس ترانه سعید مدرس آهنگ سعید مدرس آثار سعید مدرس

وی همچنین درباره فعالیت های قبلی اش در شبکه های ماهواره ای و قطع کردن این ارتباطات گفت: «من مدت ها ویدئو‌هایم از طریق شبکه های ماهواره ای پخش می شد واز سوی آنها برای ادامه همکاری پیشنهادهایی را هم داشتم ولی به مرور به این نتیجه رسیدم که فعالیت در چهارچوب قوانین کشورم بهترین راه برای ادامه کار در ایران است و همین باعث شد که بیش از دو سال است هیچ همکاری ای با شبکه های ماهواره ای نداشته باشم. تجربه نشان داده که این قبیل همکاری‌ها برای هنرمندان داخلی نه تنها نتوانسته کمکی به پیشرفت شان کند، بلکه آنها را از موفقیت های بزرگتر و پیشرفت نیز دور کرده و من نیز از این به بعد دوست دارم برای هموطنان داخلی و در چهارچوب قوانین فعالیت هایم را ادامه دهم. هموطنانی که رضایت آنها بزرگترین دغدغه این روزهای من است.»

در ماه های گذشته، تعداد زیادی از چهره های زیر زمینی موسیقی در کشور، برای اخذ مجوز فعالیت های رسمی در داخل، از طریق دفتر موسیقی وزارت ارشاد اقدام نموده اند و به نظر می رسد با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، امیدواری های زیادی برای هنرمندان عرصه موسیقی برای باز شدن راه فعالیت مجاز در کشور، بوجود آمده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ