واکنش فرهاد مجیدی به ادعای امیر تتلو + عکس

1
ساعتی بعد از اینکه امیر تتلو اعلام کرد می تواند جای فرهاد مجیدی را در استقلال بگیرد،اسطوره این باشگاه با منتشر کردن عکس خود در صفحه اینستاگرام نشان داد همچنان محبوب آبی های پایتخت است.
خبرآنلاین: فرهاد مجیدی اسطوره و شماره هفت باشگاه استقلال بعد از خداحافظی از فوتبال همچنان محبوب ترین استقلال است.مجیدی که این روزها تنها راه ارتباطی با هوادارانش صفحه اینستاگرامش است هر بار با انتشار عکسی نشان داده همچنان محبوب است.
بیوگرافی فرهاد مجیدی بیوگرافی امیر تتلو اینستاگرام فرهاد مجیدی اینستاگرام امیر تتلو
او ساعتی پیش با انتشار عکسی از خود محبوبیتش را به امیر تتلو که به گفته خودش(تتلو) می تواند جای مجیدی را در استقلال بگیرد به رخ کشید.تتلو که همواره نشان داده است از هواداران شش آتشه پرسپولیس است این روزها رو به فوتبال آورده است. او فصل گذشته به تمرین پرسپولیس رفت و با بازیکنان این تیم دیدار کرد.

تتلو حتی در برهه ای از زمان با پیام صادقیان بازیکن سابق پرسپولیس رفاقت داشت. تتلو که دید جایی در پرسپولیس نخواهد داشت به همراه شیث رضایی و مهرداد اولادی به تمریناتش ادامه داد و حتی به همراه شیث به تمرین راه آهن رفت.

او  زمانی مدعی شده بود که فرهاد کاظمی مربی وقت راه آهن قول داده پیراهن راه آهن را تنش کند.خواننده زیرزمینی که از تلاش های فراوانش برای رسیدن به لیگ برتر و حتی تیم ملی می گفت نتوانست به راه آهن برود و حتی از تمرینات تیم هنرمندان هم کنارگذاشته شد.

تتلو که این روزها شماره هفت را برای خودش برگزیده است در پستی در اینستاگرام نوشت که در روز هفتم از هفتمین ماه سال می خواهد به استقلال برود و جای فرهاد مجیدی را  بگیرد. او از مسئولان باشگاه استقلال خواست تا به او مهلت دو هفته ای بدهند تا خودش را به کادر فنی استقلال نشان دهد.

بعد از حرف های تتلو،مجیدی پستی در اینستاگرام خود گذاشت که با واکنش هوادارانش روبرو شد.رهواداران مجیدی در کامنت ها به ابراز احساسات برای ستاره خود پرداختند و معتقد هستند او همچنان بهترین بازیکن استقلال است  و هیچ کسی به گرد پایش نمی رسد.

این واکنش ها در حالی است که عکس مجیدی بسیار ساده است و هیچ متنی در زیر آن وجود ندارد.این پست مجیدی یک نوع اعلام قدرت برای تتلو است که مدعی شده بود می تواند جای مجیدی را در استقلال بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جواد می گوید

    هیچی !!! همین