جدیدترین اظهارات جنجالی احمدی نژاد در جشن بزرگ ولایت و عید غدیر خم

0

محمود احمدی نژاد به مناسبت جشن بزرگ ولایت و عید غدیر خم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند سخنرانی کرد.

اهم سخنان وی که در  سایت «دولت بهار» آمده است از این قرار است:

*حکومت صالح مهمترین رکن جامعه است. اگر بهترین اندیشه و باورها در جامعه جاری و بهترین امکانات مادی نیز در دسترس باشد، لیکن حاکمیت از صلاحیت های لازم برخوردار نباشد جامعه روی آرامش و صلاح نخواهد دید و پیشرفت حقیقی و پایدار اتفاق نمی افتد. حکومت صالحان لازمه و ضامن دوام و رشد و کمال جامعه و شکوفایی استعدادها و پیشرفت ماندگار ملت هاست.

*از ابتدای خلق بشر همواره مهمترین چالش و درگیری اصلی، بر سر شکل و نوع حکومت و حاکمان بوده است.

*ارزش های الهی و انسانی به میزان پایبندی حاکمان به آن درجامعه منتشر و پایدار می شود. و به میزان تقصیر یا قصور حاکمان از جهت این ارزش ها و اشتباهات آنان، نابسامانی، بدی و بی اخلاقی و ظلم و تبعیض و تحقیر و فساد در جامعه گسترش می یابد. یک اشتباه جزیی از حاکم در مسیر اجرا چه بسا، خسارات جبران ناپذیری وارد می کند.

*عدالت کامل برپا نخواهد شد جز با حاکمیت انسان کامل و معصوم و بدون اشتباه که مظهر توحید اکمل و ایمان اتم و عدالت محض است. این فلسفه امامت و ولایت است که پیگیری و ابلاغ آن ماموریت همه پیامبران الهی بوده است.

*بالاترین تبلیغات و جنگ روانی را علیه امام و ائمه و یاران آنان راه انداختند. این سنت تاریخ است که همواره ملأ و همه مترفین و سلطه گران و فرعونیان، پیامبران و یاران حقیقی آنان را منحرف و خارج از دین آباء و اجدادی معرفی می کردند. به مردم می گفتند که اینان میخواهند شما را از دین آباء و اجدادی منحرف نمایند. هتک حرمت و زدن اتهام و توهین و افتراء را حق خود دانسته و با تکرار بهتان تلاش می کردند ذهنیت جامعه را نسبت به پیامبران و ائمه و پیروان آنان مخدوش نمایند.

*امروز جریان تکفیری و وهابی و صهیونیسم جهانی، نماد کامل خط شیطان هستند. اینان از جنس و نسل همان مدعیان پیروی از پیامبر(ص) و جریان مقابل جانشینان بر حق پیامبر در صدر اسلام، هستند که، در جریان تاریخ، امروز به اینجا رسیده اند.

* حفظ ایران و ایرانی در سایه باورمندی و پیروی از غدیر و فرهنگ غدیر است. غدیر جاری در تاریخ و هستی و رمز خلق عالم و جامعه انسانی است.

*امروز که جامعه بشری پس از تجربه راههای گوناگون و کسب معرفت بالاتر و با هدایت الهی به سرعت متوجه اصل امامت و حقیقت انسان کامل و ضرورت رسیدن به او و برپا کردن جامعۀ در تراز او می شود، مکر و حیله شیطان و مستکبران پیچیده تر و گسترده تر از گذشته می شود. به نسبت رشد و نزدیک شدن انسانها به معیارهای امام، شیطان گرچه عقب نشینی می کند لیکن پشت نقاب و شعار خواسته های اصلی و آرزوهای فطری و تاریخی انسانها سنگر می گیرد.

*امروز جامعه بشری خواستار آزادی، حق انتخاب، حقوق برابر و حاکمیت صالح و عادل است و شیطان در قالب حکومت های شیطانی و استکباری همین شعارها را سردست می گیرد و مدعی آنها می شود، در حالیکه در واقع ضد اینها عمل می کند. نگاهی به منطقه داشته باشید. مستکبران گروههای تروریستی را خلق می کنند. یعنی کسانی را که زن و کودک را سرمی برند و همزمان به دروغ مدعی اسلام حقیقی و پیروی از پیامبرند.

*شیطان توانسته است یازده امام را توسط طاغوتها و شیطان صفت ها از عرصه حاکمیت دور و یا زندانی کند و نهایتا به شهادت برساند. امروز شیطان با تمام قوا و با همه ایادی و پیروانش به میدان آمده است تا مانع از اتفاق بزرگ پیوستن عمومی مردم به انسان کامل شود. اتفاقی که در راه است و به فضل الهی بسیار، بسیار زودتر از آنچه بدخواهان تصور می کنند خواهد رسید.

*امام زمان در صحنه جهان اگرچه غیر ظاهر ولکن حاضر و منتظر رسیدن جامعه جهانی شایسته و تراز حکومت سراسری توحید و عدالت است. ما انسانها عقب افتاده ایم یا بهتر بگویم بر اثر اغوای شیطان پابه­پای پیامبر و امام حرکت نکرده ایم. رمز دشمنی و کینه توزی تمام نشدنی شیطانیان و مستکبران با ملت ایران را باید در این جست که ملت بزرگ و مومن و عدالت جوی ایران با حقیقت امام آشنا شده و بدنبال اتصال به او و برقراری حاکمیت او در جهان است و جمهوری اسلامی، یادگار امام عزیز راحل، این مسئولیت عظیم را در حساس ترین دوران برعهده دارد.

منبع : فرارو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ