شلیک به رئیس بیمارستان بهبهان با تفنگ شکاری!

0

سناریوی رفتار‌های عجیب بستگان بیماران در بیمارستان، این‌بار در بیمارستان شهیدزاده بهبهان اجرایی شد و رئیس این بیمارستان هدف یک نقشه هولناک قرار گرفت.

عصر سه‌شنبه وقتی رئیس بیمارستان در حال رفتن به سر کارش بود هرگز تصور نمی‌کرد دو مرد نقابدار به کمین او نشسته‌اند.

از بیمارستان خارج شد و همزمان یک موتورسیکلت با دو سرنشین خودشان را به او نزدیک کردند و ناگهان صدای شلیک گلوله مقابل در بیمارستان وحشت آفرید. موتورسواران با شلیک گلوله‌ای به سمت یک مرد او را نقش بر زمین کرده بودند.

با اعلام این خبر به پلیس، بلافاصله تیمی از ماموران راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد مجروح‌شده، رئیس بیمارستان شهیدزاده است و در این حادثه گلوله به پای او اصابت کرده بود.

در حالی که تیم تحقیق دست به رازگشایی از این شلیک معمایی‌ زده بودند، سرنخی عجیب مسیر پرونده را تغییر داد. بررسی‌ها نشان می‌داد بیماری با درد قفسه سینه در نیمه‌شب به این بیمارستان مراجعه کرده و اقدامات درمانی برای این بیمار انجام می‌شود اما ساعت ٣ بعدازظهر بیمار دچار ایست تنفسی شده و با تلاش پزشکان هم بهبود پیدا نکرده و به کام مرگ فرو می‌رود. پیامد مرگ این بیمار اما حمله همراهان او به اورژانس بیمارستان بود. آنها با شکستن شیشه‌های بیمارستان، پزشکان را تهدید کرده بودند. هرچند این سوء قصد خطر جانی برای وی به همراه نداشته و او تحت عمل جراحی قرار گرفته بود اما پلیس تعقیب عاملان این حادثه هولناک را در دستور کار قرار داد.

ایرج حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت درباره حادثه اخلال در اورژانس بیمارستان شهیدزاده بهبهان گفت: چندی پیش بیماری ٣٨ ساله با علائم درد سینه به اورژانس یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم‌پزشکی بهبهان مراجعه کرد که تمامی اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام شد ولی متاسفانه بیمار به‌دلیل پارگی شریان آئورت فوت کرد.

در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان این بیمار با متشنج‌کردن فضای اورژانس بیمارستان، اقدام به شکستن شیشه‌ها و تهدید پرسنل اورژانس کردند که در این حادثه دکتر خدادوست رئیس بیمارستان مورد اصابت تیر با تفنگ شکاری قرار گرفت. پس از این حادثه بلافاصله پزشک مجروح تحت درمان قرار گرفت. شورای تأمین استان برای این موضوع وارد عمل شد. تمامی عوامل اخلال در اورژانس شناسایی شده‌اند و برخوردهای قانونی لازم با آنها خواهد شد.

قائم‌مقام وزیر بهداشت در نهایت از پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم وزارت بهداشت با مقامات انتظامی استان خوزستان در خصوص این حادثه خبر داد و گفت: این حوادث بیشتر ریشه در مسائل فرهنگی دارد و اقدامات لازم قانونی برای عاملان این حادثه اعمال خواهد شد. از نظر اقدامات حقوقی برای بررسی علت فوت بیمار، متوفی به پزشکی‌ قانونی اهواز اعزام می‌شود و منتظر نتیجه قطعی پزشکی‌ قانونی درباره دلیل فوت هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ