اتفاق ناگوار در مراسم تدفین و خاکسپاری هادی نورزی در کپورچال +تصاویر

0

مراسم تشییع پیکر مرحوم “هادی نوروزی” صبح امروز (شنبه) از ساعات نخستین بامداد از میدان سپاه شهر بابل به طرف فرمانداری این شهر آغاز شد. حدود ۵۰ هزار نفر برای تشییع پیکر کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس به محل این مراسم آمد‌ه‌اند.

*ازدحام جمعیت به حدی است که ترافیک پنج کیلومتری در خیابان اصلی شکل گرفته است و به همین دلیل اتوبوس بازیکنان تیم نتوانست به محل ورزشگاه هفت تیر بابل برسد.

*روی یک خودرو بلندگوهایی بزرگی نصب شده است که از طریق آن نوحه‌هایی به صورت محلی پخش می‌شود.

*یگان‌های نیروی انتظامی در صدد هستند تا نظم و امنیت خاصی نسبت مراسم تشییع بدهند، اما به دلیل ازدحام جمعیت این کار اتفاق نیفتاده است و بی نظمی عجیبی در این مراسم در جریان است.

*پیکر مرحوم نوروزی در ورزشگاه هفت تیر بابل گرداننده شده و قرار است از بابل به زادگاهش منتقل و به خاک سپرده شود.

همسر هادی نوروزی مراسم تشییع هادی نوروزی علت فوت هادی نوروزی خانواده هادی نوروزی بیوگرافی هادی نوروزی

* در سطح شهر بابل و آمل بنرها و تابلوهایی با مضامین درگذشت  کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نصب شده است.

*دو دستگاه اتوبوس امروز در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح از ورزشگاه درفشی‌فر به سوی شهرستان بابل حرکت کرد که حامل بخشی از مسئولان ورزشگاه، کادر فنی تیم،‌ تعدادی از بازیکنان و همچنین خبرنگاران بود تا در این مراسم شرکت کنند.

* بسیاری از بازیکنان پرسپولیس از روز گذشته با اتومبیل‌های شخصی خود را به شهرستان بابل رساندند تا در مراسم آخرین وداع با کاپیتانشان حضور داشته باشند.

همسر هادی نوروزی مراسم تشییع هادی نوروزی علت فوت هادی نوروزی خانواده هادی نوروزی بیوگرافی هادی نوروزی


هواداران زیادی برای حضور در مراسم تشییع نوروزی به ورزشگاه هفتم تیر بابل آمدند. ازدحام جمعیت به قدری زیاد بود که مردم فنس‌ها را شکستند و وارد زمین شدند. همین مسئله باعث شلوغی زیاد زمین شد و پیکر نوروزی برای لحظاتی روی دست مردم سرگردان بود به همین خاطر فرصت خواندن نماز میت در ورزشگاه به وجود نیامد و جنازه برای انجام مراسم تدفین به روستای کپورچال منتقل شد.

بسیاری از اهالی فوتبال مثل محسن بنگر، اکبر میثاقیان، رضا نورمحمدی، جواد کاظمیان، محسن مسلمان، امیرحسین صادقی، مهرداد کفشگری، اعضای تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران و … خود را به این مراسم رسانده بودند.

* علی دایی، بهزاد غلامپور و محمد دایی و دیگر اعضای کادرفنی تیم فوتبال صبا پس از حضور در مراسم لحظاتی پیش به سرعت روستای محل مراسم را ترک کرد. مردم به شکل جالبی دور ماشین علی دایی را گرفته بودند و خواستار پیاده شدن او از اتومبیلش شدند اما این اتفاق نیفتاد.

* هوای شرجی شهر بابل باعث شده کار برای مسئولان و دست‌اندرکاران سخت شود

*ازدحام زیاد در مراسم تدفین هادی نوروزی باعث به وجود آمدن اتفاق ناگواری شد. در حالیکه مردم بسیار زیادی در مراسم حاضر شده بودند مردم به روی دیوارها و خانه‌های مجاور هم پناه آوردند همین موضوع باعث شد که یکی از دیوارهای مجاور فرو بریزد و آوار آن بر روی سر مردم و افراد حاضر بریزد. هنوز آمار دقیقی از تلفات و افراد مصدوم داده نشده است.

*بعد از انجام مراسم باشکوه تشییع، بدن نوروزی در میان استقبال دوست‌دارانش به خاک سپرده شد تا مهاجم گلزن سرخپوشان در خانه ابدی خود آرام بگیرد.

*میثم بائو و محسن بنگر برای مردم سخنرانی کردند البته مدافع پرسپولیس به دلیل بد حالی نتوانست صحبت هایش را ادامه دهد و بائو هم از حضور مردم تشکر کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ