قیمت باورنکردنی و نجومی سیم‌کارت‌های “رند”

0

تسنیم، آخر هفته فرصت خوبی برای گشت و گذار در طبقات مختلف جامعه است و شاید یکی از پیشنهادهای خوب برای سپری کردن روزهای آخر هفته، چرخ زدن بین اجناس لوکس و آشنایی با بازار این حوزه‌ها باشد.

اما حوزه‌ای که هنوز با گذشت ۱۹ سال نه تنها از لوکسی خارج نشده بلکه از لوکس هم لوکس‌تر شده، بازار سیم‌کارت است.

سیم‌کارت‌ها که تقریبا جایگاه‌شان در کشور اشباع شده و با ضریب نفوذ بالای ۱۰۰ درصد به دنبال ارائه خدمات و جذب به واسطه سرویس هستند تا جذابیت‌های ظاهری، در پایگاه‌های خرید و فروش سیم‌کارت این‌گونه نیستند و تب و تاب بازار آن‌ها هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

امروز با چرخی در پایگاه‌های فروش سیم‌کارت‌های رند و برای دقایقی خوش‌گذرانی و زندگی به سبک پولدارها، با قیمت‌هایی مواجه شدیم که کمی دلمان به نوعی برای مرفهین بی‌درد جامعه نیز کباب شد.

مرفهینی که شاید برای حفظ پرستیژ و ظاهر خود نه تنها باید پول خانواده خود بلکه چندین خانواده را برای سیم‌کارتی به اندازه یک بند انگشت بپردازند.

شاید برای اولین باری بود که قیمت سیم‌کارتی مثلا رند را ۵۵۰ میلیون تومان می‌دیدم و از تعجب زیاد حتی نوع واکنش خود به این موضوع را نمی‌توانستم کنترل کنم البته شاید این رفتار کاملا مشخص کرد که پا از گلیم خودم درازتر کرده و وارد سطح طبقه فوقانی جامعه شده بودم.

تعجبی که رفته رفته با قیمت‌های ۵۰۰ میلیونی بیشتر و بیشتر می‌شد، وادار به رفرش کردن پشت سر هم صفحه شد تا از صحت صفحه اینترنت مطمئن شوم.

اما تمامی این راهکارها بی‌فایده بود تا سرانجام با چند فروشنده که اسامی آن‌ها حتی به صورت شرکتی اعلام شده بود، تماس گرفتم و از لحن محکم آن‌ها متوجه شدم که احساس می‌کنند با فردی پولدار صحبت می‌کنند و به همین منظور کلی تحویل گرفته شدم.

اما تعجبم در رویایی با پاسخ فروشنده‌ای در ارتباط با پیدا شدن خریداری میلیونر بیشتر شد چرا که او معتقد بود بالاخره پولدار آنقدر زیاد است که این سیم‌کارت‌ها بالاخره فروش می‌رود.

سیم‌کارتی که خریدار آن شاید کمتر از یک میلیون تومان پول بابت آن داده باشد شاید به دلیل چینش چند رقم تکراری به دنبال هم، قیمتی نجومی را برای فروش آن اعلام کرده تا با فروش آن برای سالیان دراز پشت خود را ببندد.

واقعا مشخص نیست که چرا نظارت بر این حوزه به شکل جدی وجود ندارد و مردم هم برخلاف عدم وجود چنین نظارت‌هایی، حاضرند پول‌های هنگفت خود را اینگونه خرج کنند تا این فروشنده به این اعتقاد راسخ برسد که برای پولدار شدن کافی است تنها مبلغ کمی را خرج کند تا از طریق عده‌ای ناآگاه به سودی کلان دست پیدا کند.

این رقم ۵۵۰ میلیون تومان برای سیم‌کارت به شماره ۰۹۱۲۶۶۶۶ تنها سیم‌کارت با این نرخ عجیب و غریب نیست بلکه در پایگاه “رند” تا این لحظه ۵ سیم‌کارت با قیمت‌های ۵۰۰ میلیون تومان وجود دارد که دو تا از این سیم‌کارت‌ها متعلق به اصفهان، یکی شیراز، یکی تهران و دیگری بندر عباس است.

قیمت سیم‌کارت‌های رند سیمکارت پولدارها بازار سیم‌کارت

سیم‌کارت‌های ۴۰۰، ۳۰۰، ۲۰۰ و… میلیون تومانی هم که در این پایگاه فت و فراوان است تنها پیش‌نیاز خرید این سیم‌کارت‌ها، پول ناقابل چند صد میلیون تومانی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ