مبلغ طلب هادی نوروزی از پرسپولیس چقدر است ؟

0
منتقدان شماره ۲۴ ابدی پرسپولیس می گفتند که به عنوان کاپیتان تیم بزرگ و پرطرفدار اهل درگیری نبود و خیلی کم با داوران صحبت می‌کرد.

درگذشت ناگهانی هادی نوروزی جامعه فوتبال را عزادار کرد و حتما در جریان مسائل مختلف مربوط به این حادثه هستید. متاسفانه در ایران وقتی یک نفر از دنیا می‌رود همه در موردش سخن می‌گویند و از سجایای اختلاقی او می‌گویند ولی تا زنده هست اتفاقات دیگری می‌ افتد.

در مورد نوروزی بد نیست بدانید طبق شنیده‌های ما او در زمان حیاتش حدود یک میلیارد از پرسپولیس طلب داشت! البته این مسئله فقط مربوط به مدیریت فعلی نیست بلکه به ادوار گذشته هم مربوط می‌شود.

نوروزی سال‌ها بود که در پرسپولیس بازی می‌کرد و حداقل با ۱۰ مدیرعامل قرارداد بسته بود و عجیب این‌که طی ۶، ۷ سال گذشته حدود یک میلیارد تومان از پرسپولیس طلب داشت که تا وقتی زنده بود این مبلغ را دریافت نکرده بود.

نوروزی بازیکنی بود که معمولا مصاحبه‌های حاشیه‌ای نمی‌کرد تا مثلا از این راه پولش را بگیرد. حتی این انتقاد به او وارد بود که به عنوان کاپیتان تیم بزرگ پرسپولیس اهل درگیری نبود و خیلی کم با داوران صحبت می‌کرد به همین خاطر بعضی‌ها می‌گفتند نباید کاپیتان باشد.

به هر حال او سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشید و جالب این‌که درست روز قبل از مرگش یکی از روزنامه‌ها در مطلبی به طلب یک میلیاردی او از پرسپولیس اشاره داشت که البته این مسئله هیچ ارتباطی به مرگ ناگهانی این بازیکن خوب نداشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ