جرات دارید از این مکان به شدت ترسناک عبور کنید؟! +عکس

0

ترسناک ترین پل دنیا، سازه معلق از نوک کوه استون بودا واقع در شینیوژا ژئوپارک و در ارتفاع  ۱۸۰ متری بالای دره‌ای در آن منطقه احداث‌شده است.

سال گذشته،  بخش چوبی این پل که در نوع خود بلندترین محسوب می‌شود، برداشته شد و به جای آن از شیشه استفاده کردند. خوشبختانه این صفحات شیشه‌ای ۲۵ برابر محکم‌تر از شیشه‌های معمولی‌اند و ازاین‌رو در برابر فشار زیاد مقاوم‌ هستند.

مناطق توریستی سفر به چین توریستی چین

جالب است بدانید که مرم محلی به آن «پل قهرمان» می‌گویند زیرا برای رد شدن از آن باید اعصابتان بسیار قوی باشد و نترسید تا بتوانید به سلامت از آن عبور کنید. تعدادی از اولین گردشگرانی که قصد عبور از آن را داشتند روی زانوهای خود خم شدند و چشم‌بسته و چهار دست‌ وپا از آن گذشتند و از قدم گذاشتن روی این پل پشیمان شدند.

مناطق توریستی سفر به چین توریستی چین

این پل یکی از چندین سازه های گردشگری ترسناک می باشد که چین در طی چند سال اخیر ساخته است. به گزارش گلوبال تایمز، کارگران برای ساختن این پل، جان خود را به خطر انداخته بودند و حتی بدون طناب ایمنی کار می‌کردند. به گفته یکی از کارگران بانام ژانگ جین فای ۵۰ ساله اگر مردم این پل را این قدر دست بالا نگیرند، آن‌گونه که فکر می‌کنند هم ترسناک به نظر نمی سد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ