زنی که در کمال ناباوری قصد دارد با پسرش ازدواج کند!! +عکس

8

یک زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد دارد با پسر ۲۳ ساله خود ازدواج کند. این زن و پسرش ادعا می کنند که شدیدا عاشق یکدیگر هستند، آنها می گویند تصمیم دارند رابطه خود را وارد مرحله جدیدی کنند وبه همین دلیل تصمیم به ازدواج گرفته اند. این درحالی است که “بتی بکو” در حاضر ۶ ماهه باردار است و کودک او حاصل رابطه حرام و نامشروع وی با پسرش است.

رابطه نامشروع حاملگی حرام و نامشروع ازدواج با مادر ازدواج با فرزند ازدواج با پسر

خانم برکو ۱۲ سال است که همسرش را از دست داده و به همراه پسر ش زندگی می کند، این زن با تایید رابطه اش می گوید: طبق رسوم باید با برادر کوچکتر همسر مرده ام ازدواج کنم اما من ازدواج با پسرم که فرزندی از او در رحم دارم را ترجیح می دهم. او در دادگاه گفت مدت سه سال است با پسر خود رابطه نامشروع دارد و پول زیادی خرج کرده تا بتواند به صورت قانونی با وی ازدواج کند.

پسر این زن می گوید: طبق رسومات قبیله ای پدرم موظف بوده است به خاطر ازدواج با مادرم پولی به خانواده او بپردازد اما قبل از اتمام بدهی اش درگذشته و اکنون من می خواهم وظایف ناتمام او را به پایان برسانم. او می گوید از اینکه مردم بدانند مادرش از او باردار است اصلا ناراحت نیست.

قاضی دادگاه محلی که به اتهام این مادر و پسر رسیدگی می کند می گوید اگر در زمان گذشته چنین چیزی رخ داده بود هردوی آنها توسط مردم قبیله کشته میشدند اما اکنون ترس از پلیس مانع این کار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. مهران می گوید

    جهنم جای این جور ادم هاست دیگه

  2. باران می گوید

    به اسم آزادی هر غلطی دارن میکنن دیگه! ازدواج با حیوونها هم که مثل اینکه داره آزاد میشه…. خب اونوقت آزاد بودن حجاب از یه همچین کسایی دیگه جای تعجب نداره و دلیل نمیشه که چون همه جای دنیا آزاده ما هم بگیم حتما کار بدی نیست

  3. هیلا می گوید

    به خدا اخر زمان شده.جاشون صاف ته جهنمه.واقعا که

  4. بهنام می گوید

    بابا این چه جوریشه

  5. سما می گوید

    حالم به هم خورد دو تا بوزینه شبیه هم هستن

  6. مهدی می گوید

    الان این بچه به دنیا بیاد، همزمان هم بچه مادرشه و هم نوه مادرش!
    همچنین به اصطلاح! پدرش ، هم باباشه هم برادرش و صد البته عموش! تازه اگر این خانم دخترهم داشته باشه اونوقت اون دختر هم خاله این پسر می شه هم عمه اش و در عین حال خواهرش هم خواهد بود! به این ترتیب کل روابط خانوادگی و فایلیشون با تولد این بچه قهوه ای می شه!!!

  7. فریبا می گوید

    چی بگم!!!!!!!!!!!!!

  8. کامران می گوید

    خیلی حرام زاده هستند !! بی نهایت .
    البته از قیافه هر دو پیداست که هر دو فرزند شیطان هستند.