رویا نونهالی در سریال «زاویه هفتم» پلیس شد

0
سریال «زاویه هفتم» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی تا چند روز آینده از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود که داستان یک سرقت را به تصویر می کشد.

امیرحسین شریفی با اشاره به سریال «زاویه هفتم» که از اواسط این هفته از شبکه سوم سیما پخش می شود، گفت: «زاویه هفتم» اولین سریال است که قرار است از هفت زاویه و از هفت نگاه به تصویر کشیده شود.

وی ادامه داد: این شکل از تصویربرداری اولین بار است که در سریال سازی دیده می شود و در هر قسمت از سریال داستان از زاویه دید یک نفر روایت می شود.

بیوگرافی رویا نونهالی

کارگردان سریال «زاویه هفتم» با بیان اینکه این سریال هم از زاویه دید دزدها و هم پلیس ها روایت می شود، عنوان کرد: قسمت اول این سریال را حمیدرضا پگاه روایت می کند. قسمت سوم سام درخشانی و در قسمت پایانی سریال قرار است روایت اصلی دزدی توسط پلیس آگاهی که نقش وی را رویا نونهالی بازی می کند نتیجه گیری شود. رویا نونهالی که در بیشتر آثار پلیسی نقش منفی دارد در این اثر در نقش یک پلیس ظاهر شده است. البته در هر قسمت همه شخصیت ها را می بینیم و تنها سریال از زاویه یک نفر بیان می شود.

شریفی با اشاره به زمان تولید این سریال اظهار کرد: طرحی از «زاویه هفتم» به دست من رسید که در دو ماه به نگارش درآمد و با توجه به نوع خاص تصویربرداری آن چند بار بازنویسی شد. این سریال در سال ۹۳ تولید شد که حدود سه ماه تولید به طول انجامید و حالا قرار است در هفته نیروی انتظامی روی آنتن برود.

کارگردان سریال «زاویه هفتم» با اشاره به داستان این سریال پلیسی و معمایی توضیح داد: داستان این سریال سرقت از یک بانک است که توسط یک باند خلافکار انجام می گیرد و جزییات این سرقت از زوایه های مختلف روایت می شود. بنابراین مخاطبان باید همه قسمت های سریال را پیوسته ببینند چون از دست دادن حتی یک قسمت باعث می شود که روایت این سریال معمایی را از دست دهند. ما در این کار صحنه های اکشن و پلان های هوایی داریم پلان هایی که گاهی آنقدر سخت بودند که باعث شد بدلکار ما زخمی شود.

شریفی درباره سریال های پلیسی که در کشور ساخته می شود و مشکلات آنها بیان کرد: بزرگترین مشکلی که در سریال سازی ما وجود دارد معضل قصه پردازی است و اینکه فیلمنامه های معمایی ما پرداخت درستی ندارند. بعضی از فیلمنامه های این سریال ها مخاطب را درگیر نمی کند و همین باعث ایجاد معضل در سریال های ما می شود. امیدوارم در سریال های پلیسی کسانی که روی فیلمنامه ها نظر می دهند از تخصص و اطلاعات لازم برخوردار باشند.

این کارگردان در پایان از اکران دو فیلم خود خبر داد و بیان کرد: هم اکنون فیلم های سینمایی «آوازهای سرزمین من» و «کبریت سوخته» را دارم که قرار است به زودی اکران شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ