استخدام ۳۲۲ نفر در شرکت فولاد هرمزگان

0

مدیر امور اداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان در راستای تکمیل نیروی انسانی خود ۳۲۲ نفر را با برگزاری آزمون در تمامی مقاطع تحصیلی جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، سیدرضا شاه جهان‌پور افزود: این شرکت استخدام ۳۲۲ نفر را در برنامه خود دارد که از این تعداد ۱۵۹ نفر در مقطع تحصیلی دیپلم، ۸۷ نفر در مقطع تحصیلی فوق دیپلم، ۵۵ نفر در مقطع تحصیلی لیسانس و ۲۱ نفر در مقطع فوق لیسانس استخدام خواهد کرد.

وی افزود: ثبت نام متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی این شرکت از ۲۳ شهریور ماه سال جاری شروع و تا پایان دهم مهرماه ۹۲ ادامه دارد.

مدیر امور اداری شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: پس از اخذ مجوز هیات مدیره و براساس شرایط و ضوابط تامین نیرو شرکت، این افراد در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم ، کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند.

شاه جهان پور با بیان اینکه پذیرش در مقطع دیپلم به افراد بومی هرمزگان اختصاص دارد تصریح کرد: ملاک احراز بومی بودن متقاضیان، محل تولد مندرج در شناسنامه افراد و یا گذراندن دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در استان هرمزگان است.

مدیر امور اداری فولاد هرمزگان بیان کرد: آزمون استخدامی نهم و دهم آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد که در صورت تغییر در تاریخ های برگزاری آزمون از طریق سایتهای اعلام شده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط پذیرفته شدگان، جدول نیاز رشته‌های تحصیلی و منابع آزمون می توانند به سایت فولاد هرمزگان به نشانی http:/www.hosco.ir مراجعه کنند.

مدیر اموراداری فولاد هرمزگان خاطر نشان کرد: اسامی پذیرفته شدگان متعاقبا پس از انجام مراحل مصاحبه تخصصی، طب صنعتی و گزینش نفرات نهایی دعوت به کار می شوند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ