بازیگری معروف تایتانیک ، جایزه اسکارش را در دستشویی نگه می دارد!

0
کیت وینسلت بازیگر سرشناس هالیوودی در سخنان اخیر خود گفته که تندیس اسکار خود را در دست‌شویی خانه‌اش نگهداری می‌کند.
«کیت وینسلت» بازیگر ۳۹ ساله سینما که در فیلم‌هایی همچون «تایتانیک» و «کتاب‌خوان» ایفای نقش کرده، در جدیدترین مصاحبه خود با «وال‌استریت ژورنال» گفته که بهترین مکان برای نگهداری تندیس ‌اسکار دست‌شویی است.
همسر کیت وینسلت دختر تایتانیک جایزه اسکار بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر تایتانیک
وینسلت که در سال ۲۰۰۹ پس از شش‌بار نامزدی جایزه اسکار، موفق شد این افتخار را برای بازی در «کتاب‌خوان» کسب کند، درباره علت این تصمیم خود گفت: دستشویی جایی است که همه مدتی بعد از این‌ که فلش تانک را می‌کشند، در آن می‌مانند. آن‌ها با گونه‌های صورتی از در بیرون می‌آیند و این خیلی خنده‌دار است.
به گزارش ورایتی، جدیدترین فیلم وینسلت «استیو جابز» به کارگردانی «دنی بویل» است که ۲۳ اکتبر به روی پرده می‌رود. «مایکل فاسبندر» در این فیلم نقش اصلی بنیان‌گذار کمپانی «اپل» را ایفا می‌کند. فاسبندر در این اثر اقتباسی با ستاره‌هایی چون وینسلت‌، «سث روگن‌» و «جفر دنیلز» همبازی شده است. بنیان‌گذار «اپل» در سال ۲۰۱۱ درگذشت و تاکنون چندین کتاب و فیلم به زندگی او پرداخته است.
فیلم بویل برهه‌ای از زندگی جابز بین سال ۱۹۸۴ و ۱۹۹۸ را روایت می‌کند. کارگردان «میلیونر زاغه‌نشین» و مراسم افتتاحیه المپیک لندن که به جای «دیوید فینچر» ساخت فیلم «استیو جابز» را برعهده گرفته، اخیرا گفته است: به من گفته شده این را نگویم، اما این فیلم برای من حکم قسمت دوم «شبکه اجتماعی» را دارد. مثل خود جابز‌، این یک فیلم در حال حرکت و جنبش است. این اثر برای ما به شکل یک صدای ذهنی است.
کیت الیزابت وینسلت (Kate Elizabeth Winslet) (نتولد ۵ اکتبر ۱۹۷۵، برکشیر) بازیگر و خواننده اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است. او جوان‌ترین فردی است که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده است. او هم‌چنین برنده جایزه‌های متعددی از انجمن بازیگران، آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و جایزه سزار در سال ۲۰۱۲ به صورت افتخاری شده است.
همسر(ها) جیم تریپلتون (۱۹۹۸–۲۰۰۱)
سام مندس (۲۰۰۳–۲۰۱۰)
ند راکنرول (۲۰۱۲–تاکنون)
فرزندان میا هانی (۲۰۰۰)
جو الفی (۲۰۰۳)
بر (معادل انگلیسی خرس) (۲۰۱۳)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ