بازگشت «اسماعیل محرابی» پدر آشا محرابی به سینما

0

اسماعیل محرابی بازیگر خاطره انگیز سینما و تلویزیون ایران و مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، بازیگران اصلی فیلم گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی رحمانی شدند.

اسماعیل محرابی پدر آشا محرابی ، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، بعد از چندین سال دوری از بازی، به تازگی قرار است در سومین فیلم افشین هاشمی بازی کند.

دختر بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی اسماعیل محرابی بیوگرافی آشا محرابی

او که در سریال های پرمخاطبی همچون آینه، خانه سبز، هزاردستان و فیلم های سینمایی خواستگاری، وکیل اول و… به ایفای نقش پرداخته است، نقش آقانصیری را در گذر موقت بازی خواهد کرد.

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینمای ایران نیز که تاکنون جایزه های متعددی را برای فیلم های سینمای کودکش دریافت کرده، در گذر موقت در نقش آقای صمیمی جلوی دوربین می رود.
گذر موقت داستان دو پیرمرد است که در شبی تاریک، تصمیمی مفرح می گیرند. به زودی دیگر بازیگران از چهره های تئاتر و سینما اعلام خواهند شد.

از دیگر دست اندرکاران تولید این فیلم می توان به سرپرست گروه کارگردانی: امین قوامی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مشاور رسانه یی و مدیر تبلیغات: بیتا موسوی، عکاس: مریم مجد، فیلمبردار پشت صحنه: ایمان بیات فر، مدیر تولید: سعید شرفی کیا و تهیه کننده: مهدی رحمانی، اشاره کرد.

گذر موقت به زودی در تهران کلید می خورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ