پرفروش‌ترین گوشی تاریخ معرفی شد

0

شرکت نوکیا ۱۰ سال قبل تلفن همراهی را روانه بازار کرد که پس از گذشت مدتی توانست عنوان محبوب‌ترین و مردمی‌ترین گوشی جهان را از آن خود کند.

گوشی Nokia 1100 قیمت Nokia 1100

 این گوشی هوشمند که Nokia 1100 نام دارد و از آن زمان تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیون دستگاه از آن فروخته شده است، در آگوست ۲۰۰۳ برای نخستین بار معرفی شد و مدت کوتاهی پس از این تاریخ به دست کاربران جهانی رسید.

در می ۲۰۰۷ فروش این گوشی معمولی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت و از آن زمان تا کنون پیش‌بینی شده است که این گوشی در مجموع بیش از ۲۵۰ میلیون دستگاه فروش داشته است. البته هم‌اکنون تولید این محصول متوقف شده است و در بازار جهانی فروخته نمی‌شود.

زمانی که این گوشی وارد بازار شده بود، در سراسر جهان ۱.۲ میلیارد مشترک تلفن همراه وجود داشت و نوکیا پیش‌بینی کرده بود که تعداد این افراد تا سال ۲۰۰۸ میلادی به ۲ میلیارد نفر برسد.

کارشناسان هم‌اکنون پیش‌بینی می‌کنند که در سراسر جهان بش از ۶ میلیارد کاربر موبایلی موجود است و این رقم به دنبال استفاده چند سیم‌کارت توسط یک کاربر همچنان در حال افزایش است.

زمانی که شرکت نوکیا در نوامبر ۲۰۰۵ اعلام کرد که تا آن زمان بیش از یک میلیارد دستگاه تلفن همراه را در بازار جهانی به فروش رسانده است، گوشی Nokia 1100 در اوج خود به سر می‌برد و فروش بسیار زیادی داشت. این گوشی بسیار ساده و مخصوص کشورهای در حال توسعه طراحی شده بود و تمامی قابلیت‌های پایه‌ای مورد نیاز کاربران را در اختیار داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ