شرکت های ebay، amazon و alibaba هم به ایران وارد شدند

0
مدیرعامل شرکت پست ایران از توافق با سایت‌های اینترنتی بین‌المللی دنیا برای برقراری امکان تبادلات پستی بین‌المللی خبر داد.

 حسین مهری در نشستی خبری که به مناسبت روز جهانی پست در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری باشرکت‌های ebay ،Amamzon و alibaba خبرداد و افزود: قرارداد ما با شرکت ebay هفته آینده عملیاتی می‌شود و دیگر قراردادها نیز به‌ زودی اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه حجم پست نامه در جهان رو به کاهش است، گفت: شرکت پست به‌دنبال نوآوری در ارائه خدمات و به‌روز شدن این شرکت است و به همین دلیل درصددیم تا خدمات جدید الکترونیکی را توسعه دهیم.

وی با اشاره به سرویس‌ها و خدمات ارائه شده طی سال گذشته در شرکت پست، اظهار کرد: ۹سرویس جدید در سال ۹۳ به خدمات پست اضافه شد و هفته آینده نیز تعدادی از سرویس‌های جدید پست رونمایی خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری ۲۹۶ میلیون ترافیک پستی داشته‌ایم، تصریح کرد: در این مدت بیشترین آمار رشد خدمات در بخش سرویس‌های الکترونیکی بوده که ۴۱ درصد رشد داشته است و پس از آن سرویس ویژه با ۱۷ درصد و سرویس سفارشی با ۳ درصد رشد، در رده‌های بعدی قرار داشتند.

وی به قراردادهای زیان‌ده این شرکت نیز اشاره کرده و گفت: در حوزه آب، برق و گاز قراردادهای زیان‌دهی داشتیم که به دلیل عدم توجیه اقتصادی لغو شده‌اند.

مهری در ادامه افزود: هفته آینده ۲۱ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید که ۹ پروژه آن مربوط به سرویس‌های جدید این شرکت است و تمامی این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پست ایران در معرفی سرویس‌های جدید این شرکت گفت: سرویس تجارت الکترونیک بین‌الملل، پست مستقیم الکترونیک، پست ترکیبی، خدمات ویژه شهروندی، پست لجستیک، پست بخشی، پست رسانه و سامانه فروش خرید اینترنتی من و پست از جمله خدمات این شرکت است که هفته آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تاکید کرد: این سرویس‌ها عموما با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ