ارتباط مادر با مرد غریبه رنگ خون گرفت / پسر در لیست اعدام

0

پسری جوان که مردی غریبه را به دلیل ارتباط با مادرش به قتل رسانده بود در آستانه اعدام قرار گرفت.

به گزارش اعتماد، رسیدگی به این پرونده از دهم تیر ٩٠ با کشف جسد مردی جوان که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود از سوی ماموران پلیس پاکدشت آغاز شد. در تحقیقات پلیس سه ماه بعد از کشف جسد، درحالی که هویت مقتول شناسایی شده بود، مشخص شد که خودروی مقتول از سوی یک مرد به فروش رسیده است.

بلافاصله خریدار شناسایی و از طریق او مرد فروشنده دستگیر شد. وی که سعی می‌کرد منکر هرگونه دخالت در قتل باشد، در نهایت، قتل را پذیرفت و به کارآگاهان گفت: «مقتول را از قبل می‌شناختم. او دوست خانوادگی ما بود. اما بعد از مدتی متوجه شدم به مادرم نظر بد دارد و با او در ارتباط است. برای همین روز حادثه او را به خانه‌ام در تهرانسر بردم تا با او صحبت کنم. وقتی بحث مادرم را مطرح کردم، مقتول به من گفت که به تو ربطی ندارد و من می‌خواهم با مادرت ارتباط داشته باشم.

این حرف‌هایش باعث شد به‌شدت عصبانی شوم، برای همین با هم درگیر شدیم و من او را با ضربه چاقو کشتم. بعد از آن جسدش را در پاکدشت رها کردم و خودرویش را دزدیدم. پس از آن با جعل سند خودروی مقتول را فروختم که دستگیر شدم. » با اعتراف متهم، پرونده او پس از صدور کیفرخواست به شعبه ١١٣ وقت دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم در این شعبه پس از برگزاری جلسه محاکمه به قصاص و به اتهام جعل سند و کلاهبرداری نیز به ١۴ سال زندان محکوم شد.

صبح یکشنبه این حکم به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید و متهم در لیست اعدام قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ