فروش اقساطی ویلا و آپارتمان در شمال

2

قیمت آپارتمان‌ها و ویلاهای اقساطی در نمک‌آبرود، رامسر و بابلسر از ۱۷۸٫۵ میلیون تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان متغییر است.

به تازگی آگهی‌هایی با عنوان جشنواره فروش ویژه واحدهای آپارتمانی و ویلایی در نمک‌آبرود، رامسر و بابلسر وجود دارد، که در این آگهی اعلام شده، مبلغ ۷۰ درصد از ویلا یا آپارتمان خریداری شده به صورت اقساط بدون بهره است.

نمک‌آبرود

نمک‌آبرود شهرکی گردشگری و ویلایی در استان مازندران ایران است و برخی علاقه‌مند به خریدن ویلا یا آپارتمانی در این منطقه زیبا هستند.

یکی از مسوولان فروش آپارتمان‌ و ویلاهای اقساطی گفت: در منطقه نمک‌آبرود تنها واحدهای آپارتمانی وجود دارد که متراژ آنها از ۹۰ تا ۲۱۵ متر مربع است و قیمت هر متر مربع از آنها از ۳٫۷ تا ۵ میلیون تومان متغییر است.

او افزود: خریداران باید میزان ۳۰ درصد از کل مبلغ را به صورت نقد و ۷۰ درصد از آن را به صورت اقساط ۲۴ماهه و بدون بهره بپردازند.

بر این اساس ارزان‌ترین واحد در این منطقه با متراژ ۹۰ متر و قیمت هر متر مربع ۳٫۷ میلیون تومان با قیمت کل ۳۳۳ میلیون تومان و گران‌ترین با متراژ ۲۱۵ متر و قیمت هر متر مربع پنج میلیون تومان با قیمت کل یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بنابراین کسی که قصد خرین این آپارتمان‌ها را داشته باشد باید چیزی میان ۱۰۰ تا ۳۲۳ میلیون تومان پول نقد در دست داشته باشد.

رامسر

رامسر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است.رامسر از سمت شرق به تنکابن از غرب به جلگه رودسر اولین شهرستان شرق گیلان، از جنوب به کوه‌های البرز و از سمت شمال به دریای خزر محدود است. آب و هوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان سرد است. نزدیکی جنگل و دریا در این شهر زیبایی ویژه‌ای به این شهر داده ‌است و این امر موجب گیرایی گردشگران در تمامی فصل‌ها و روزهای تعطیل می‌شود.

مسوول فروش اقساطی آپارتمان‌های رامسر گفت: فروش اقساطی آپارتمان و ویلا در شهر رامسر تنها برای آپارتمان‌های ۱۲ طبقه است، که تنها واحدهای ۸۵متری و ۱۱۵متری موجود است.

او در ادامه بیان کرد: قیمت هر متر مربع از این آپارتمان‌ها از ۲٫۱ میلیون تومان شروع می‌شود که این قیمت مربوط به واحد همکف است و هر یک طبقه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به آن اضافه می‌شود.

بر این اساس قیمت هر متر مربع در طبقه ۱۲ این ساختمان ۳٫۳ میلیون تومان است.

بنابراین ارزان‌ترین واحد، مربوط به واحد ۸۵متری در طبقه همکف و گران‌ترین مربوط به ۱۱۵متری در طبقه ۱۲ است که به ترتیب با قیمت کل ۱۷۸٫۵ و ۳۷۹٫۵ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

پس کسی که قصد خریدن این آپارتمان‌ها را داشته باشد باید از حدود ۵۴ تا ۱۱۴ میلیون تومان پول نقد در دست داشته باشد.

بابلسر

بابلسر یکی از شهرهای استان مازندران، در شمال ایران است که بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. همچنین این شهر مرکز شهرستان بابلسر است.

یکی از مسوولان این فروش‌های اقساطی در بابلسر گفت: فروش‌های اقساطی ما به ویلاهای موجود در خزرشهر جنوبی که با متراژهای ۹۰۰ و ۹۵۰متری که دارای بنای دوبلکس ۴۰۰ و ۴۵۰متری هستند مربوط می‌شود که قیمت آنها با توجه به متراژ و موقعیت مکانیشان در شهرک خزرشهر، از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان متغییر است.

او در ادامه گفت: فروش ما به این صورت است که میزان ۴۰ درصد از کل مبلغ را در هنگام قرارداد و ۶۰ درصد باقی‌مانده را به صورت اقساط ۲۴ماهه و بدون بهره دریافت می‌کنیم.بنابراین کسی که قصد خریدن این ویلاها را داشته باشد باید از ۶۰۰ تا ۶۸۰ میلیون تومان پول نقد در دست داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مختار نوربخش می گوید

    ۳۰۰متر زمین۱۲۰متر بنا ویلانوساز درمرحله پایان کار باتمام
    امکانات اعم از اب برق گاز تلفن براسفالت داخل شهر سیاهکل
    فاصله با شهرلاهیجان ۱۰کیلومتر باپروانه ومجوز ساخت و
    سندشش دانگ ثبتی منگوله دار داری ویو وچشم
    انداز عالی کوه وجنگل-فروش بصورت نقد واقساط بلند مدت دارای ۲۰میلیون تومان وام مسکن
    یک ساله-۱۰۰میلیون تومان-تحویل فوری-یا معاوضه
    با ماشین

  2. ارش می گوید

    ۳۳۵متر زمین ۱۰۰متر ویلا نوساز دوبر بر اسفالت. دوبلکس باسند مالکیت بالکن تراس با پارکینگ خشک بین لاهیجان و سیاهکل فروش بصورت نقد و اقساط ۱۲۰میلیون