نخستین خدمات اپراتور سوم به سهامدارانش

0

در حالی که همواره در برابر انتقادات وارده به اپراتور سوم گفته می‌شد که سهامداران آن مردم و تک تک بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی هستند، سرانجام رایتل در نمایشگاه تله‌کام نخستین خدمت مخصوص خود را به سهامدارانش ارائه کرد.

 فارس، در حالی که همواره در برابر انتقادات وارده به تاخیرهای اپراتور سوم در راه اندازی و توسعه نسل سوم تلفن همراه، گفته می‌شد که این اپراتور متعلق به خود مردم است و سهامداران آن تک تک افراد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند، رایتل در نمایشگاه تله کام نخستین خدمت خود را به جمعیت بزرگ سهامدارانش ارائه کرده است.

در نمایشگاه تله‌کام امسال، رایتل برای تمام مردم برای خرید سیم‌کارت تخفیف قائل شده بود.  علاوه بر این برای بیمه شدگان تامین اجتماعی که برگه تخفیف را در محل نمایشگاه دریافت کنند، دو گزینه قائل شده است.

نخست اینکه بیمه شدگان می توانند در نمایشگاه مانند سایر مردم از تخفیف ها استفاده کنند، دوم اینکه برگه تخفیف را به همراه دفترچه تامین اجتماعی به فروشگاه های رایتل ببرند و سیم کارت اعتباری رایگان بگیرند.

علاوه بر تخفیف های فردی، همچنین رایتل به شرکت های دارنده کد کارگاهی تامین اجتماعی تخفیف‌هایی را از جمله ۳۰ درصد تخفیف طرح های مصرفی، ۳۰ درصد تخفیف خرید ۲۰۰۰ عدد سیم کارت، ۴۰ درصد تخفیف برای خرید بیش از ۲۰۰۰ سیم کارت و امکان تخصیص IP رایگان به سیم کارت‌های مذکور ارائه کرده است.

البته  پس از تعریف این طرح، این سوال نیز مطرح می شود که یک کارگاه با ۲۰۰۰ سیم کارت یا بیشتر چه خواهد کرد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ