رامبد جوان یکسال ممنوع الخداحافظی شد!

0
بازیگر سریال مدینه و علی اوجی از کسانی بودند که دیشب در خندوانه لحظاتی را برای فراغت مردم رقم زدند.

قم، همدان، کاشمر، کرمان، اهواز، گرگان و اصفهان از شهرهایی بودند که شب گذشته در «خندوانه» حضور داشتند که بعد از خواندن شعر چیکو چیکو نیما برای اجرای قسمت بعدی برنامه وارد شد.

مهمانان خندوانه کمدین خندوانه بیوگرافی نیما شعبان نژاد بیوگرافی رامبد جوان بیوگرافی پریوش نظریه اینستاگرام رامبد جوان اینستاگرام خندوانه
طب من درآوردی نیما

در ابتدا نیما و دانیال تا دقایقی به عنوان پزشک فعالیت کردند،دکتری که به گفته خودش با طب جدیدی برگرفته از ضرب المثل سلام سلامتی می آورد بیماران را درمان می کرد و مثلا رامبد را برای بهبود کامل تا یکسال ممنوع الخداحافظی خواند.

بعد از پخش گفتگویی با بیوک میرزایی ،جوان پریوش نظریه را دعوت کرد و این بازیگر در آغاز از دعوتش در این برنامه اظهار تعجب کرد چون به گفته خودش حتی یک جک هم نمی تواند تعریف کند و او هدفش از حضور در «خندوانه» را رساندن چند پیغام عنوان کرد.

آقایان پاسخگو باشند

بازیگر نقش «مدینه» که این پیام ها را کف دستش نوشته بود گفت: من می خواهم شما افرادی را دعوت کنید تا آن ها جواب بعضی از سوال ها را بدهند؛ از جمله وزیر کشاورزی،برای اینکه از او بپرسیم چرا با وجود این وضع آب جدا از هفت هشت درصدی که مردم به هر نحوی مصرف می کنند ،حدود ۹۰ درصد توسط کشاورزی های غیر اصولی هدر می رود؟ ؛ دوم آقای قالیباف،تا از وی بپرسیم چرا معماری ایرانی ما در مناطق مختلف در حال تخریب،فراموشی و نابودی است؟ و سوم آقای وزیر راه و ترابری برای کمبود توجه مناسب به برخی از آثار ارزشمند مثل مثل آسیب هایی که از طریق قطار به تخت جمشید وارد شده است.

در مدارس واقعا چه خبر است؟!

وی ادامه داد:در آخر هم وزیر آموزش و پرورش را دعوت کنید تا توضیح بدهند که دقیقا چه اتفاقاتی در مدارس در حال رخ دادن است؟ چون مثلا در مدرسه دختر من معلم اصلیشان رفت، معلم هنر به جای او آمد و دبیر قرآن نیز جایگزین هنر شد و اینطور شد که او باید سر کلاس هنر الویه و سالاد و … درست کند! واقعا چرا؟

جوان با شنیدن این ها بیان کرد: برنامه اینبار به میز گرد سیاسی اجتماعی تبدیل شد و بعد با خانوم نظریه صحبت از کمپین قطره قطره و پیوستن به آن شد،برای همین همان موقع قرارشد او را در این کمپین ثبت نام کنند،با اتصالی که انجام شد جوان از همراه اول تشکر کرد که با غر زدن های او الان اتفاقی افتاده که همه مخاطبین این اپراتور می توانند از امکانات سامانه معرفی شده استفاده کنند.

در ادامه پریوش نظریه از انتخاب ناگهانیش در یک تست برای بازیگری گفت و این که اصلا نمی خواسته که بازیگر شود و این هیچ وقت هدف او نبوده است.

از خاطرات کودکی تا کارآموزی به بانوان بد سرپرست

او همچنین به کودکی خود و آرامشی که در آن زمان داشته اشاره کرد و افزود: در زمان کودکی به ویژه مدرسه آنقدر ساکت بودم که معلم کلاس اول فکر میکرد که من لالم !

بعد از این، به پیشنهاد جوان او خطاب به جناب خان با لهجه آبادانی گفت: “کوکا جات خالیه، مو به خاطر تو اومده بودُم، نمدونُم چرا امروز نیامدی؟!” و در ادامه قرار شد برای شاد کردن دل چند نفر در بیرون از استودیو ۲۰ خانوم بد سرپرست یا سرپرست خانواده را به او معرفی کنند تا در کارگاهی به آن ها صنایع دستی یاد داده شود تا بتوانند کاری داشته باشند.

در انتهای گفتگو این بازیگر به عنوان یکی از آرزوهایش بیان کرد که کاش بیدار شود و ببیند ۱۵ کیلو وزن کم کرده است!

بعد از رفتن وی و پخش ادامه گشت و گذار با بیوک میرزایی ، علی اوجی به عنوان کمدین وارد شد و خاطره ای از رسیدن به پروازی که با رضا یزدانی داشت و فراموش کرده بود را تعریف کرد،پس از او نیز مسابقه داخل استودیو اجرا شد و برگی دیگر از «خندوانه» با کلی دعا و آرزوی خیر برای مردم ایران ورق خورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ