این کاندیدا با هواپیمای اختصاصی در سفرهای تبلیغاتی / عکس

1

سفر روز گذشته روحانی به رشت با هواپیمای اختصاصی انجام شده بود. یکی از کارمندان فرودگاه گیلان در این زمینه گفت:

حسن روحانی با همراهان خود بوسیله یک هواپیمای اختصاصی که از سوی شرکت نفت در اختیار آنها قرار گرفته بود به گیلان سفر نمود. روحانی پس از برنامه های تبلیغاتی خود در رشت دوباره با همین هواپیما به مازندران ادامه سفر داد. ظرفیت این هواپیمایی که روحانی برای سفرهای تبلیغاتی اش استفاده می کند ۱۰۰ نقره است.

با این اوصاف می توان تنها هزینه رفت آمد روحانی به رشت را اگر به شکل خرید بلیط حساب کنیم ، نزدیک به ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال تخمین زد. اما اگر هواپیمای مذکور برای یک روز کرایه شده باشد مبلغ آن از ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال هم خواهد گذشت.

حال یا این مبالغ پرداخت شده و یا از جیب بیت المال برای آقای روحانی هزینه شده است.

در حالیکه کاندیداها مشکلات مالی مردم را از اولویتهای خود اعلام می کنند هزینه های گزاف آن هم فقط برای سفر تبلیغاتی بسیار دقت برانگیز است.

هواپیمای کاندیدا هواپیمای شخصی هزینه سفر روحانی شعار کاندیدا شرکت ملی نفت سفر روحانی سفر جلیلی تبعیض کاندیدا برنامه روحانی برنامه تبلیغاتی

و این در حالی صورت می گیرد که امام خامنه ای که به لحاظ معنوی و سیاسی و امنیتی بالاترین شخصیت کشور می باشد برای سفر به مشهر برای سخنرانی رسمی در سال نو جدید از هواپیمای عمومی استفاده می نماید.

تا کنون در محدوده زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری ۳ نفر از کاندیداها به گیلان سفر داشته اند که به ترتیب شامل قالیباف، جلیلی و روحانی بوده است .

اما وسیله سفر این کاندیداها نیز می تواند برای مردم جالب توجه باشد.

قالیباف در سفر خود به گیلان مسیر زمینی را برگزید و با خودروی سواری تا امام زاده هاشم و از آنجا با یک دستگاه مینی بوس با همراهان وارد شهرستان رشت شد.

جلیلی نیز با پراید ۱۳۲ شخصی خود مسیر تهران به گیلان را پیمود.

هواپیمای کاندیدا هواپیمای شخصی هزینه سفر روحانی شعار کاندیدا شرکت ملی نفت سفر روحانی سفر جلیلی تبعیض کاندیدا برنامه روحانی برنامه تبلیغاتی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. اهل منطق می گوید

    سلام ، خب حالا این یعنی چی ، حتما پول داره ، دوست داره اینطور خرجش کنه ، آقای روحانی مثل بعضی ها که اهل ریا نیست که …

    آدم باید منطقی فکر کنه ، این مطالب شما آخر و عاقبت خوبی تو قیامت واستون نداره …