درخواست همسر نوروزی از مردم / نامه دختر و پسر هادی نوروزی اشک مردم را در آورد

0
همسر هادی نوروزی از مردم ایران درخواست کرد اگر فیلم یا عکسی از ناله و شیون‌هایش در فراغ هادی در موبایل خود دارند، آن را پاک کنند چون اصلاً راضی نیست چنین فیلم‌هایی دست به‌دست در فضای مجازی بچرخد.

می‌گویند تا وقتی زنده‌ایم، هوای یکدیگر را داشته باشیم چون دنیا دو روز است و فردا روزی اگر مرگ فرا برسد دیگر زمانی برای جبران گذشته نیست. اتفاقی که برای هادی نوروزی افتاد، این نظریه را رسمیت دوباره بخشید و ثابت کرد ما از چند ساعت آینده‌مان خبر نداریم. نمی‌دانیم اگر امشب به خواب برویم، فردا صبح می‌توانیم از خواب برخیزیم یا به خواب ابدیت پیوند می‌خوریم. پنج‌شنبه هفته قبل، مراسم هفتمین روز درگذشت هادی برگزار شد. مراسمی که بیش از ۱۵ هزار نفر را در روستای کوچک کپورچال جای داده بود. حاشیه‌های این مراسم را بخوانید:

شلوغی صبح
از صبح روز پنج‌شنبه، ترافیک شدیدی از راه‌های مختلف منتهی به کپورچال به وجود آمد. البته تعداد حاضران در مراسم اصلی به بیش از ۱۵ هزار نفر رسید اما اهالی روستا تأکید می‌کردند بیش از ۳۰ هزار نفر از صبح روز پنج‌شنبه تا شب، در این روستا رفت‌وآمد داشتند.

مهمانان مهم
در این مراسم، مهمانان بسیار مهمی حضور داشتند. از حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه گرفته تا امامان جمعه بابل، قائمشهر و شهرهای اطراف، نمایندگان مجلس از استان مازندران، اعضای شورای شهر و روستا گرفته تا مهمانان فوتبالی. همه آمده بودند تا در کنار خانواده داغدار هادی نوروزی باشند.

نظم بهتر
این مراسم نسبت به مراسم روز خاکسپاری از نظم و انضباط بیشتری بهره می‌برد. سخنرانی‌های به موقع انجام شد و مهمانان توانستند روی صندلی‌هایی که تعبیه شده بود، بنشینند. برادرزاده هادی نوروزی دختر خردسال علی نوروزی به زبان مازنی، یک شعر را دکلمه کرد. چند نفر از جمله رامشگر مدیرعامل پرسپولیس قائمشهر نیز سخنرانی کوتاهی در مورد گلایه‌های نوروزی از شرایط موجود در جمع حضار داشت.

درخواست خانواده نوروزی
همسر هادی نوروزی از مردم ایران درخواست کرد اگر فیلم یا عکسی از ناله و شیون‌هایش در فراغ هادی در موبایل خود دارند، آن را پاک کنند چون اصلاً راضی نیست چنین فیلم‌هایی دست به‌دست در فضای مجازی بچرخد.

سرم‌تراپی برای خانواده نوروزی
مادر و همسر هادی، روزهای بسیار سختی را می‌گذرانند. آنها مدام دچار افت فشار می‌شوند و باید سرم‌تراپی کرده و آمپول تقویتی تزریق کنند. امیدواریم خداوند هرچه زودتر به خانواده داغدار نوروزی صبر عنایت کند.

آرامش پس از توفان
مراسم که تمام شد، هوا تاریک شده بود و مردم کم‌کم از آرامگاه روستای کپورچال دور می‌شدند. همان زمان، باران پاییزی، نم‌نم روی خاک این روستا می‌بارید و انگار آسمان مشغول اشک ریختن برای هادی است. این آرامشی بود بعد از توفانِ رفتن هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس.

نامه هانی و هانـا
احد ابراهیم‌پور برادر همسر هادی نوروزی از سوی هانی و هانا، متنی را در تشکر و قدردانی از مردم خواند که اشک حضار را سرازیر کرد. هنوز داغ مردم برای آینده هانی و هانای خردسال ادامه دارد.

خونه به خونه و پرسپولیس منتظر عقدقرارداد با هانی
دو باشگاه خونه به خونه بابل و همچنین پرسپولیس در انتظار عقدقرارداد با هانی نوروزی فرزند هادی نوروزی هستند. روز گذشته قاسم حسن‌‌زاده مدیرعامل و اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه بابل با هم جلسه گذاشتند و در نهایت به خانواده نوروزی، پیشنهاد عقدقرارداد ۱۰ ساله با هانی را دادند. از سوی دیگر علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد این باشگاه به دنبال عقدقرارداد یک‌ساله با هانی فرزند هادی نوروزی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ