خودکشی قاتل سوادکوهی در محاصره ماموران

0
پسرجوان که پس از قتل نامزد ۱۵ساله‌اش و زخمی کردن مادر او، از شهر زیرآب سوادکوه گریخته و به تهران آمده بود، وقتی خود را در حلقه محاصره پلیس دید، دست به خودکشی زد.

پسر ۲۶ ساله صبح چهارشنبه گذشته با چاقو به نامزد ۱۵ ساله اش به نام معصومه که همراه مادر خود به مدرسه می رفت، حمله ور شد.

او پس از مجروح کردن عروس ۱۵ ساله و مادرش از محل گریخت. اهالی دو مصدوم حادثه را به بیمارستان منتقل کردند اما دختر نوجوان به دلیل شدت خونریزی جان سپرد. در این مرحله با تحقیق از خانواده مقتول مشخص شد مدتی بوده که مقتول و نامزدش با هم اختلاف شدیدی داشته اند به طوری که می خواستند از هم جدا شوند.

با اطلاعات به دست آمده، ماموران برای دستگیری وی به خانه پدری اش رفتند. این خانواده هنوز از ماجرای جنایت خبر نداشتند و با شنیدن مرگ عروسشان به شدت شوکه شده و باورشان نمی شد پسر ۲۶ ساله آنها مرتکب جنایت شده باشد. در حالی که جستجو ها ادامه داشت، خانواده عامل جنایت در تماس با پلیس اعلام کردند پسرشان با آنها تماس گرفته و گفته که قصد خودکشی دارد و بعد از مرگ نوعروس دیگر نمی خواهد زنده بماند.

کارآگاهان جنایی با دریافت این خبر، مخفیگاه های احتمالی او را زیرنظر گرفتند اما وی را پیدانکردند ودر ادامه جستجوها متوجه شدند مقتول به خانه خواهرش در تهران رفته است.

به این ترتیب کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی سوادکوه برای دستگیری متهم به قتل فراری به شهر تهران اعزام شدند. ماموران چهارشنبه شب متهم را حوالی خانه خواهرش مشاهده کردند که او با مشاهده ماموران، با چاقویی که زیر پیراهنش پنهان کرده بود، چند ضربه به خودش زد تا به زندگی اش پایان دهد.

ماموران با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان منتقل کردند که با تلاش تیم پزشکی عامل جنایت زنده ماند و روز پنجشنبه به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شد. با توجه به وضعیت جسمانی متهم، ماموران هنوز نتوانسته اند از او تحقیق کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ