دوئل خونین و شلیک دو پسر آبادانی به یکدیگر برای انتقام

0
ساعت ۹:۳۰ شامگاه جمعه ۱۷ مهر ماه دو نوجوان ۱۵ و ۱۷ ساله در حالی که هر دو از ناحیه پا مجروح بودند به بیمارستان ۱۷ شهریور شطیط آبادان رفتند.

 با توجه به اینکه خون زیادی از آنها می‌رفت تیم پزشکی بلافاصله شروع به بررسی زخم‌ها کرده و مشخص شد زخم‌ها ناشی از گلوله شکاری است.

دو نوجوان که «سالم» ۱۷ ساله و «عقیل» ۱۵ ساله نام داشتند وقتی متوجه شدند که پزشکان علت اصلی جراحاتشان را فهمیده‌اند از ترس اینکه تحویل پلیس شوند با بهانه تراشی و رضایت قصد ترک بیمارستان را داشتند که سالم ۱۷ ساله توسط پلیس دستگیر و عقیل با وجود خونریزی پایش متواری شد.

با توجه به حساسیت موضوع مأموران بسرعت وارد عمل شده و در بازرسی خانه سالم، سلاح شکاری غیرمجاز و تعدادی فشنگ پیدا کردند.

این نوجوان که با این مدارک چاره‌ای جز بیان حقیقت نمی‌دید به مأموران پلیس گفت: «ساکن شهر اروندکنار از توابع شهرستان آبادان بوده و با عقیل هم محلی هستم. مدتی پیش در عروسی یکی از بستگان با عقیل درگیر شدم اما با میانجیگری دیگران با هم آشتی کردیم اما هر دویمان از هم کینه داشتیم. روز درگیری نیز قصد داشتم برای ادب کردنش با اسلحه پدرم او را از ناحیه پا زخمی کنم که در کمال ناباوری دیدم او نیز به سمت من اسلحه کشیده و همزمان به پای هم شلیک کردیم.»

این نوجوان ادامه داد: «بعد از این کار پشیمان شدیم و تصمیم گرفتیم با هم به بیمارستان برویم اما پلیس من را دستگیر کرد.»

در پی اظهارات سالم ‌پرونده‌ای ‌در این خصوص ‌در شعبه‌ دادستانی‌ آبادان ‌‌تشکیل شد ‌و عقیل نیز به دلیل جنبه عمومی جرم از سوی پلیس آبادان تحت تعقیب است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ