جواد ظریف تهدید به اعدام شد!

1

به گزارش ایسنا: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تهدید صالحی توسط یکی از نمایندگان در جلسه علنی مجلس گفت به این تهدیدها عادت داریم.

مجید انصاری در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران عنوان کرد:‌متاسفانه تهدیدی صورت گرفت که یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد، گفت شما را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن می‌کنیم و روی تان سیمان می‌ریزیم.

او ادامه داد: اما فکر می کنم آقای دکتر صالحی و ظریف از این صحبت ها بسیار شنیده اند و به آن عادت دارند و ما هم این حرفها را چندان جدی نمی گیریم.

انصاری در بخش دیگری از صحبت خود از نمایندگان مجلس که به کلیات طرح اجرای برجام رای مثبت دادند تشکر کرد و افزود:‌امروز برای مجلس روز خاصی بود و همه شاهد بودیم موافقین و مخالفین با تمام ظرفیت آماده بودند. بحث مفصلی شد و رای نمایندگان نشان داد نمایندگان مایلند بحث برجام به فرجام برسد و این مورد تاکید رهبری نیز هست که این پرونده دستاویز اختلاف نشود بلکه عاملی برای وفاق ملی شود.

او ابراز امیدواری کرد که این رای موجب همدلی همه جریانات برای خدمت به مردم باشد و گفت: امیدوارم در بررسی جزئیات نیز هم همین دقت نظر و توجه ویژه لحاظ شود و جزئیات بگونه ای تصویب شود که هیچ مشکلی در روند اجرای برجام به وجود نیاید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرحی که در کمیسیون امنیت ملی تصویب شده با دقت و کارشناسانه تنظیم شده، گرچه دولت در برخی از بخش ها نظرهایی داشت اگر از مجلس عبور کند زمینه اجرای برجام هموار شده و دولت مسئولیت سنگین تری را برای اجرایی کردن و رفع تحریم ها و مشکلات مردم خواهد یافت.

انصاری همچنین تصریح کرد: در جزئیات ، ما تابع نظر مجلس هستیم و هر چه تصویب کند برای دولت محترم است ولی اطمینان دارم با توضیحات کمیسیون طرح جامع و مانعی از مجلس عبور خواهد کرد.

او ابراز امیدواری کرد که بررسی جزئیات برجام طولانی نشده و در جلسه بعد تصویب شود و شورای نگهبان به آن نیز رسیدگی کند. دولت نیز تلاش می‌کند در مهلت مقرر آن را قانونی کند و اگر چند روزی نیز بگذرد مشکل ساز نخواهد بود.

انصاری از مجلس و شورای نگهبان تقاضا کرد که در ظرف زمانی، طرح اجرای برجام تصویب و تائید شود و گفت که دولت نیز به قانون عمل می‌کند و منتظر تصویب قانون می‌ماند.

او تاکید کرد:‌ همه می‌دانند که دولت قانون گرا است و از افتخارات دولت تدبیر و امید این است که قانون گرایی و احترام به مجلس را از آغاز سرلوحه کار خود قرار داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. پادنگ(فاطمه عاطفی فرد ) می گوید

    هم صالحی وهم ظریف ایران را از سقوط نجات دادند بایک دوگام به پیش ویک گام به پس….برخی نماینده گان سواد سیاسی ندا رند جدال می کنند…