آرزوی مرگ وحشتناک مجری پرحاشیه کشورمان + عکس

3
دیشب عادل فردوسی پور مجری برنامه نود میهمان برنامه خندوانه بود.

عادل فردوسی پور با حضور در برنامه خندوانه گفت : به طور کلی کارهایم را درست و بدون ریا کاری انجام می دهم.

از پنج شنبه تا یکشنبه درگیر کارهای فوتبال هستم و روز دوشنبه هم نود هست سخت تلاش می کنم.سه شنبه ها در دانشگاه شریف زبان تخصصی تدریس می کنم و به طور معمول چهارشنبه ها زیاد درگیر کار نیستم .فشار کار بر روی من زیاد است و به همین خاطر موهایم سفید شده اما الان پایان خوشی دارم و باید بگویم مدیران از من زیاد حمایت می کنند و به نظرم به خاطر سالم و صداقت داشتن کارهایم بوده است.

همسر عادل فردوسی پور مهمانان خندوانه کمدین خندوانه بیوگرافی امیر فردوسی پور اینستاگرام خندوانه

وی ادامه داد : هرگز حاضر نشدم جاهای دیگر به جز سازمان صدا سیما کار کنم ونگذاشتم شان برنامه ۹۰ پایین بیاید.

فردوسی پور خطاب به رامبد جوان گفت : من و تو دیوانه های خوش خیم هستیم و باید بگویم من خواب هایم تمام فوتبالی است و گل های زیادی را در خواب به ثمر رساندم.
فردوسی پور در پرتاب بازی حلقه توانست رامبد جوان را شکست دهد و بعد از آن آنها در استیج برنامه خندوانه بازی پینگ پنگ را انجام دادند و در این بازی هم عادل موفق شد پیروز شود.
فردوسی پور: هرگز نمی گذارم شان برنامه ۹۰ پایین بیاید
عادل افزود : به حرف هایی که میزنم فکر نمی کنم و اکثر گزارش ها فیلم البداحه می آید.
وی ادامه داد : احساس می کنم مردم من و کار من را پذیرفتند .خیلی چیز ها را از دست دادم و خیلی جا ها که مردم می روند من نمیرم اما همیشه مردم به من لطف داشتند .خداروشکر هیچ وقت پول برای من مهم نبوده و اگر پول مهم بود الان این جایگاه را نداشتم.
وی افزود : در این سال ها برنامه های زیادی پخش شده که حمایت مالی زیادی می شدند .من آدم رقابت جویی هستم و از رقابت نمی ترسم .اما هرگز سعی نمی کنم رقیبم را غیر اخلاقی کنار بزنم .خیلی ها قصد داشتند برنامه ۹۰ را بر هم بزنند اما به نظرم موفق نبوده اند .انواع اقسام تهمت ها را می شنوم اما و این مساله ناراحتم می کنه .آدم کم حرفی هستم که رامبد جوان نسبت به این مساله واکنش نشان داد و خندید.
وی گفت : من ده سال از بزرگترم و ۸ سال از خواهرم کوچکتر هستم و همیشه سنگ و کاغذ و قیچی بازی میکردیم تا ببینیم چه کسی ظرف بشورد .و در بچگی هم چون کم حرف بودم کلمات را به صورت کوتاه میزنم مثلا چراغ و خاموش کن را میگفتم چ .خ ،و باید بگویم که در پیامک زدن هم این کار را انجام می دهم.
این هفته تیتراژی از مرحوم زنده یاد نوروزی روی آنتن بود که برای هماهنگی ها به اشتباه به تلفن داورزنی رییس فدراسیون والیبال زنگ زدم.

همسر عادل فردوسی پور مهمانان خندوانه کمدین خندوانه بیوگرافی امیر فردوسی پور اینستاگرام خندوانه
عادل فردوسی پور در بازی سنگ کاغذ ، قیچی توانست رامبد جوان را شکست دهد.
عادل خطاب به رامبد جوان گفت سعی می کنم شکلات و کیک نخورم تا مثل تو چاق نشوم.
فردوسی پور: هرگز نمی گذارم شان برنامه ۹۰ پایین بیاید

عادل گفت : رامبد من تو را به خاطر چند چیز تحسین می کنم
۱.تیم فوق العاده داری
۲ .اجرای بی ریا و اینکه خودت هستی
۳.خنده را به خانه ها آوردی و تحسینت می کنم و همیشه خودت بودی و ایده خلاقی داشتی
وی افزود : من در کمپین قطره قطره شرکت نمی کنم مگر اینکه در خلوت خودم به این مساله فکر کنم .
وی افزود : هنر آشپزی ندارم . کتاب می خوانم و دو تا کتاب تا به حال ترجمه کردم .اسم کتابم فوتبال علیه دشمن بود.الان مردم کتاب نمی خوانند و این مساله خوب نیست و خنده دار است .ما فقط در شبکه های اجتماعی فعال هستیم که زیاد جالب نیست.
عادل خطاب به رامبد گفت اجرایت کلیشه ای نیست و همیشه یک چیز تازه داری.
عادل گفت : به غیر از خانوادم که خیلی مدیونشون هستم دوستان خیلی خوبی دارم و مشورت پذیر هستم .وقتی ناراحت هستم سعی میکنم با دوستانم حرف بزنم یا فوتبال ببینم چرا که در این دو ساعت که فوتبال میبینم به چیزی فکر نمی کنم.

جناب خان :پسته خندان آمد ، عادل به میدان آمد.
جناب خان : من عادل و با هم آشنا هستیم و در یک دانشگاه تدریس می کنیم.
عادل گفت : بد غذا هستم .ماکارونی ، لازانیا کدو و بادمجان دوست ندارم اما فست فود دوست دارم که نمی خورم و تنها قورمه سبزی را بعضی مواقع می خورم.
وی افزود :با فامیل های کرمانی ام که صحبت می کنم لهجه ام عوض میشود.
مادرم فوق العاده و بی نظیر است و سلامتیش برام مهم ترین چیز خواهد بود و گفتن این حرف ها برام سخت است و همچنین پدرم که همیشه از من حمایت کرده است.
عادل گفت : بازی ایران و چین بود و ضربه اخر پنالتی را گل محمدی چیپ زد و من گفتم این چه وقت چیپ زدن بود یحیی.
عادل خطاب به جناب خان گفت که تیم خوبی دارد.
عادل خطاب به جوان گفت دوست داری چطوری بمیری که رامبد در جواب گفت اتفاقا من شب گذشته داشتم به این مساله فکر می کردم و دلم می خواهد در شرایطی که این اتفاق برایم میافتد اول ترجیح میدهم مرگ و متوجه شوم دو مرحله بعد همانند یک گیم باشد و با لبخند بمیرم.
عادل گفت : دوست دارم مرگ من با هیجان باشد مثل سقوط هواپیما.
عادل افزود : دوست ندارم مرگم طول بکشد زیر یک دقیقه .دوست دارم هواپیما با صخره برخورد کند و کسانی که دوستشون دارم در این مرگ همراهم باشند .
جناب خان به عادل گفت دوست داری قلعه نویی و مایلی کهن همراهت در این پرواز باشند برای مرگ که عادل نسبت به این حرف خندید.
عادل گفت : چند وقت پیش در یک پرواز خانمی در هنگام ارتفاع گرفتن هواپیما غش کرد که اتفاقا من به آن خانم گفتم که مرگ در ارتفاع می تواند لذت بخش باشد.
عادل گفت : برای برنامه ۹۰ حامی مالی دارم.
فردوسی پور در پایان گفت : خیلی مواقع با موتور رفتم سر برنامه های گزارشی و یک بار سر یک برنامه دیر رسیدم که میان راه به یک موتور سوار که دو نفر بودند که از یکی از آنها خواستم کلید ماشین من را به حراست درب شمال تحویل دهد و من با فرد دیگر به برنامه رفتم و بعد کلید را از حراست تحویل گرفتم و باید بگویم شخص مورد نظر می توانست حتی کلید را تحویل ندهد .باید بگویم یک بار هم سوار موتوری شدم که بد رانندگی می کرد و همان جا بود که گفتم مرگ با هواپیما بهتر از مرگ با موتور است.آرزوی سلامتی برای مردم ایران را دارم.مملکت ما پر از استعداد است و برای تمامی آنها آرزوی موفقیت می کنم.

همسر عادل فردوسی پور مهمانان خندوانه کمدین خندوانه بیوگرافی امیر فردوسی پور اینستاگرام خندوانه

 تاکنون هیچ عکسی از همسر عادل فردوسی پور منتشر نشده است.
منبع: افکار نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. الی می گوید

    مگه عادل زن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. منم می گوید

    خیلی باحاله لامصب

  3. Myass می گوید

    وااااای یعنی داره؟؟؟؟ فکر نکنم چون انگشتر نمیندازه!؛؛؛