بهاره افشاری و بنیامین بهادری در خندوانه؟

1

پایان رقابت خنداننده برتر با اعلام ژوله و غفوریان به عنوان نفر اول امشب به همراه یک سورپرایز ویژه روی آنتن می رود. بنیامین بهادری به همراه همسر جدیدش در برنامه حاضر می شوند.

بعد از یک ماه و نیم اتفاقات و حواشی مختلف برای رقابت خنداننده برتر، حالا عوامل برنامه تصمیم گرفته اند به دلیل نبودن زمان کافی برای نظرسنجی از مردم، امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان را همزمان برنده اعلام کنند. سه شنبه شب آخرین رقابت خنداننده به همراه یک سورپرایز ویژه روی آنتن می رود.

همسر جدید بنیامین بهادری همسر بهاره افشاری همسر بنیامین بهادری مهمانان خندوانه خنداننده برتر اینستاگرام خندوانه اینستاگرام بنیامین بهادری ازدواج بهاره افشاری

به گزارش روزنامه هفت صبح؛ بنیامین بهادری و بهاره افشاری که اخیرا ازدواج کرده اند برای اولین بار به برنامه می آیند تا همه را غافلگیر کنند.

اعلام هر دو فینالیست به عنوان برنده، آخرین طرحی بود که تیم خندوانه برای روی آنتن بردن فینال این رقابت ها در نظر گرفت. از یکشنبه شب و بعد از مشخص شدن برنده نهایی رقابت غفوریان و رضویان، این گروه به تکاپو افتاد تا هر طور شده در آخرین قسمت برنامه خندوانه، تکلیف خنداننده برتر را مشخص کند اما به دلیل کمبود وقت، عملا چنین امکانی وجود نداشت.

از یک طرف یکشنبه ساعت ۲۴ تکلیف فینالیست شدن مهران غفوریان مشخص شد و از طرف دیگر این برنامه تحت هر شرایطی باید سه شنبه شب به پایان می رسید.

روز یکشنبه پیام های مختلفی از پشت صحنه برنامه به بیرون درز می کرد؛ خبرهایی نظیر این که: «به دلیل تاخیر در ضبط رقابت میان مهران غفوریان و جواد رضویان، تمام محاسبات خندوانه ای ها به هم ریخته و به دلیل از دست رفتن فرصت ضبط دیدار فینال، مسابقه خنداننده برتر بدون برگزاری دیدار نهایی و انتخاب برگزیده به کار خودش پایان می دهد.»

مشخص نبود بعد از انتشار چنین خبری در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری چه اتفاقی رخ می دهد. قطعا در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، رامبد جوان و تیمش باید منتظر واکنش های قهری فراوانی از سوی مردم می بودند. روز دوشنبه تصمیمات دیگری از این تیم به گوش می رسید. تصمیماتی نظیر اینکه فینال در ابتدای فصل بعدی خندوانه پخش می شود یا سه شنبه شب به صورت زنده روی آنتن می رود و… تا این که بالاخره در آخرین ساعت های روز گذشته، مشخص شد که فینال ضبط شده و سه شنبه شب حتما پخش می شود؛ آن هم بدون مشخص شدن نفر اول و اعلام هر دو نفر به عنوان خنداننده برتر!

بنیامین بهادری خواننده پاپ با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به خبر حضورش در برنامه طنز خنداونه به همراه همسرش جدیدش (بهاره افشاری) را به شدت تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم با انتشار خبر ازدواج جدید بنیامین از حضور وی و همسر جدیدش (بهاره افشاری) در برنامه خنداونه خبر داده بود.

بنیامین با تکذیب خبر ازدواج مجددش نوشت: «آقاى تسنیم (!) شما دیگه چرا ؟ مگه تو هم از این سایت هاى زردى ؟  ما فکر مى کردیم شما یه فرقى با بقیه مى کنى (حداقل در مورد صحت اخبارى که منتشر مى کنى!!) حالا خودت بگو این دروغ آیا انسانیه؟؟».

 

همسر جدید بنیامین بهادری همسر بهاره افشاری همسر بنیامین بهادری مهمانان خندوانه خنداننده برتر اینستاگرام خندوانه اینستاگرام بنیامین بهادری ازدواج بهاره افشاری

خبرگزاری تسنیم هم در توضیحی نوشت: برخی از رسانه‌ها پیش از این بهاره افشاری بازیگر سینما را به عنوان همسر جدید او معرفی می‌کردند که بر اساس همین شایعه خبری به اشتباه در خبری، نام او به عنوان همسر آقای بهادری منتشر شد که وی در ارتباطی با خبرنگار تسنیم این مسأله را تکذیب کرد. تسنیم ضمن اصلاح خبر مذکور و درج توضیحات ایشان، به سبب این اشتباه عذرخواهی می‌کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سعید44 می گوید

    مبارک و فرخنده.ان شاله خوشبخت شند