خودرو جنسیس، تاکسی پیکان را نصف کرد + عکس

0

بی‌احتیاطی راننده پیکان هنگام نقص فنی ماشینش، تصادف زنجیره‌ای خودروهای لوکس را رقم زد. در این حادثه خودرو پیکان به علت شدت برخورد، دو تکه شد.

ساعت ١۵: ١١ صبح دیروز یک خودرو پیکان در لاین شمال به جنوب بلوار طالقانی شمالی در منطقه عظیمیه کرج به دلیل نقص فنی در خیابان خاموش شد. این خودرو ناگهان در سرازیری به سمت پایین رفت و فاجعه‌ای بزرگ را به بار آورد. خودرو پیکان پس از سرازیری به چندین خودرو لوکس برخورد کرد و خسارت زیادی بر جای گذاشت. پس از این تصادف زنجیره‌ای، بلافاصله ماموران آتش‌نشانی کرج در جریان ماجرا قرار گرفتند.

عکس تصادف حوادث واقعی حوادث کرج اخبار کرج اخبار تصادف

ایستگاه ١١٨ آتش‌نشانی کرج دو خورو به همراه نیروهای عملیاتی را به محل حادثه اعزام کرد تا ماموریت ویژه خود را آغاز کنند. با حضور آتش‌نشانان در محل، شاهدان صحنه این تصادف به ماموران امدادگر گفتند: «چند لحظه پیش خودرو تاکسی پیکانی را دیدیم که به علت نقص فنی خاموش شده بود. راننده برای روشن کردن مجدد آن، خودرو را در سرازیری بلوار طالقانی خلاص کرد که در همین هنگام ناگهان پیکان سرازیر شد و با خودرو هیوندای جنسیس برخورد کرد که بر اثر شدت این ضربه، تاکسی دو تکه شد. بعد از آن خودرو جنسیس بر اثر انحراف و سرعت زیاد با خودروهای گذری و پارک‌شده در حاشیه بلوار برخورد کرد و باعث به‌وجود آمدن تصادفی زنجیره‌ای شد.» بنابراین بلافاصله عملیات آغاز شد و در نهایت امدادگران توانستند سه مصدوم این حادثه را که در خودرو پژو ۴٠۵ محبوس شده بودند، نجات دهند. از این سه مصدوم، یک نفر آنها به صورت سرپایی و توسط دو خودرو اورژانسی که به محل اعزام شده بود، درمان شد و دو مصدوم دیگر نیز به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند.

عکس تصادف حوادث واقعی حوادث کرج اخبار کرج اخبار تصادف

عکس تصادف حوادث واقعی حوادث کرج اخبار کرج اخبار تصادف

١١٣ کشته در حوادث رانندگی امسال البرز
این حادثه در حالی رخ داد که صبح دیروز سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد:  «در‌ سال جاری ١١٣ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های این استان جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه ‌سال گذشته ١۶‌درصد افزایش داشته است. همچنین از مجموع متوفیان ناشی از حوادث رانندگی ٢٠ نفر در آزادراه تهران -کرج، ۴۶نفر آزادراه کرج – قزوین، ١١ نفر کرج – چالوس، ٢۵نفر ساوجبلاغ و نظرآباد و ١١ نفر نیز در جاده ماهدشت- اشتهارد بوده است.»

وی ادامه داد: «بیشترین علت‌های این تصادفات ٢۵ مورد عدم‌توجه به جلو، ٢٠ کشته تخطی از سرعت مطمئنه، ١٩ مورد درباره ماده ۴ قانون ایمنی راه‌ها، سه مورد عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه، ۵ مورد تجاوز به چپ، ١٠ مورد خستگی و خواب‌آلودگی، ٣ مورد تغییر مسیر ناگهانی و ٢٠ مورد سایر بوده است. علت کشته شدن این افراد هم ٩ مورد برخورد با شی ثابت، ٣١مورد عابرپیاده، ٢١مورد وسیله نقلیه با موتورسیکلت، ٢٨مورد وسیله با وسیله، ١١مورد واژگونی و ۵ مورد خروج از جاده است.»

این مسئول در ادامه صحبت‌هایش گفت: «فراوانی متوفیان در ۶ماه ‌سال‌جاری به ترتیب ۵٨مورد در آزادراه‌ها، ٣۴ مورد در راه‌های اصلی و ٢١ مورد در راه‌های روستایی رخ داده است. بیشترین تصادفات منجر به مرگ در راه‌های استان البرز هم بین ساعات ٢٠ الی ٢٢ شب رخ داده است.»

رئیس پلیس راه البرز در بخش دیگری از سخنان خود از توقیف ١۵‌هزار و ٨۵٩ وسیله نقلیه متخلف در سال جاری در این استان خبر داد و گفت: «این وسایل نقلیه به دلیل نقص فنی یا ارتکاب تخلف رانندگی توقیف شده‌اند و در این مدت پرونده ٣ هزارو ٨٩ راننده متخلف نیز به مراجع قضائی ارجاع شده است. همچنین در این مدت ٣۶۵‌هزار و ٧٠۵ راننده متخلف نیز به دلیل تخلفات حادثه‌ساز اعمال قانون شدند. در این مدت ١٢۵ راننده نیز به علت رسیدن به حد نصاب ٣٠ نمره منفی به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند. ۵٩٣ خودرو متخلف نیز به دلیل جریمه بالای ١٠‌میلیون ریال توقیف شد.» رئیس پلیس راه البرز گفت: «با بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند و تمام امکانات و اختیارات قانونی با تخلفات حادثه‌ساز برخورد قاطع خواهد شد. پلیس راه استان البرز از همه اختیارات برای کاهش تصادفات جاده‌ای استفاده می‌کند و وظیفه دارد با حضور فعال در معابر، شناسایی نقاط حادثه‌خیر، اعمال قانون را برای کاهش تخلف همچنین ایمنی تردد برقرار کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ