بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت ۴G + مشخصات

0
در راهنمای خرید، بهترین گوشی‌های ۴G بازار با قیمت زیر ۸۰۰ ‌هزار تومان معرفی می‌شود. تمامی قیمت‌ها نیز از فروشگاه اینترنتی گوشی‌شاپ به‌روز شده‌ است.

آنر ۴X هوآوی
به گزارش زومیت، این گوشی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، باتری سه‌هزار میلی‌آمپر ساعتی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازنده‌ هشت هسته‌ای کرین ۶۲۰ تولید هوآوی با معماری ۶۴ بیتی و دو گیگابایت رم بهره می‌برد. قیمت این گوشی ۶٩٨ ‌هزار تومان است.

پی ٨ لایت هوآوی
استفاده از یک پردازنده‌ ۶۴ بیتی ساخت هوآوی در کنار دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سبب شده با توجه به نمایشگر پنج اینچی، پی۸‌لایت نیز مشخصاتی شبیه بسیاری از گوشی‌های میان‌رده داشته باشد. قیمت این گوشی نیز ٧٢٨‌ هزار تومان است.

گلکسی J۵ سامسونگ نسخه ۴G
جی۵ را باید یکی از محصولات میان‌رده‌ای بدانیم که مانند محصولات سایر رقبا از پردازنده‌ اسنپ دراگون ۴۱۰ با معماری ۶۴ بیتی و سنور دوربین ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد. وجه تمایز این دستگاه را باید نمایشگر پنج اینچی سوپرامولد و ١,۵ گیگابایت رم آن بدانیم. این گوشی از دوسیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و قیمت آن ۶۴٣‌ هزار تومان است.

اسند P٧ هوآوی
دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی هشت مگاپیکسل، رم دو گیگابایت و صفحه نمایش Full HD و قیمت مناسب، ازجمله نقاط قوت این دستگاه به حساب می‌آیند؛ گوشی‌ای که با قیمت ٧٩٨‌ هزار تومان به فروش می‌رسد.

اکسپریا تی ۳ سونی
اکسپریا T٣ به نمایشگر ۵,٣ اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است. طراحی یکدست و استانداردی که شرکت سونی را با آن می‌شناسیم، اکنون در تی۳ با لبه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ خودنمایی می‌کند. قیمت آن در بازار ٧٠٠‌ هزار تومان است.

دیزایر ۶٢۶ اچ‌تی‌سی
دیزایر ۶۲۶ از یک نمایشگر پنج اینچی، پردازنده‌ ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. شاید حافظه کم رم و ظرفیت کم باتری آن را بتوان جزء نقاط ضعف این گوشی دانست. قیمت آن ۶٧٨ ‌هزار تومان است.

اسند G٧ هوآوی
مشخصات فنی اسند G٧ هوآوی شباهت عجیبی به دیزایر ۸۲۰ اچ‌تی‌سی دارد و فقط دو تفاوت موجود است که یکی از آنها باریکی اسند G٧ نسبت به دیزایر ۸۲۰ و دیگری سبکی دیزایر ۸۲۰ نسبت به اسند G٧ است. یکی از نقاط قوت جی۷ هوآوی در بین دیگر میان‌رده‌های این محدوده‌ قیمتی پشتیبانی از شبکه‌ اینترنت ۴G و دریافت به‌روزرسانی اندروید۵ آب‌نبات‌چوبی است؛ گوشی‌ای که در بازار با قیمت ٨٠٠‌ هزار تومان به فروش می‌رسد.

لومیا ۶۴٠XL مایکروسافت
این گوشی‌ هوشمند از صفحه‌ نمایش ۵,٧ اینچ با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد. ازجمله مشخصات فنی این گوشی می‌توان به پردازنده‌ اسنپ‌دراگون ۴۰۰ و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Pureview به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی اشاره کرد. حافظه داخلی لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال نیز ۳۲ گیگابایت و از حافظه رم یک‌گیگابایتی در آن استفاده شده است. نقطه برتری لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال مایکروسافت به دوربین پرقدرت و باتری خوب آن برمی‌گردد. قیمت این گوشی ٧٢٨‌ هزار تومان است.

هوآوی Ascend Y۵۵٠
این گوشی امکانات قابل‌توجهی چون پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی با پشتیبانی از شبکه ۴G را در اختیار شما قرار می‌دهد. فقط ‌ای کاش حافظه داخلی آن هشت گیگابایت بود. قیمت این گوشی ٣۴٣‌ هزار تومان است.

هوآوی Ascend Y۶٣۵
این گوشی تقریبا مشخصاتی مشابه وای ۵۵۰ دارد با این تفاوت که از یک نمایشگر پنج اینچی بهره می‌برد و به یک پردازنده ۳۲ بیتی مجهز شده است. گوشی‌ای که قیمت آن در بازار ۴٢٠‌ هزار تومان است.

 S٣ ۵٠۵٠X آلکاتل
این گوشی نیز مانند وای ۵۵۰ و وای ۶۳۵ هوآوی، از پایه‌ای‌ترین محصولات فهرست به شمار می‌روند که فقط با هدف ارائه سرویس اینترنت ۴G با کمترین قیمت طراحی و تولید شده‌اند. قیمت آن نیز ٣٣۵‌ هزار تومان است.

بلک‌بری Z٣٠
این گوشی پنج اینچی مشخصات فنی قابل‌قبولی دارد و طراحی آن زیباست. بلک‌بری زد٣٠ با قیمتی در حدود ۸۰۰‌ هزار تومان، یکی از محصولات قدرتمند است که می‌تواند طرفداران این برند را راضی نگه دارد.

لومیا ٧٣۵ مایکروسافت
این گوشی از رم یک گیگابایتی و هشت گیگابایت حافظه‌ داخلی در کنار سیستم‌عامل ویندوز ٨,١ و سنسور دوربین ۶.٧ مگاپیکسلی علاوه بر یک پردازنده‌ چهارهسته‌ای بهره می‌برد. قیمت آن نیز حدود ٧٢٨‌ هزار تومان است.

منبع: روزنامه شرق
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ