دختر باراک اوباما جنجال به پا کرد + عکس

0

دختر بزرگ «باراک اوباما» یک بار دیگر باعث جار و جنجال در اینترنت شده است. «مالیا اوباما» پیش از این نیز با انتشار یک سلفی جنجال برانگیز شده بود. این بار اما تصویری که از او منتشر شده، مالیا را در میانه جشنی دانشگاهی نشان می دهد.

دختر باراک اوباما دختر اوباما خانواده باراک اوباما بیوگرافی باراک اوباما Malia Obama

آنچه بیش از هر چیز باعث واکنش کاربران اینترنت شده این است که او در کنار میزی ایستاده که روی آن پر است از لیوان های نوشیدنی های الکلی و این لیوان های نوشیدنی های الکلی و این لیوان ها برای بازی ای استفاده می شود کهدر آن تا خرخره باید آنها را نوشید! تعدادی از کسانی که در آن مهمانی حضور داشته اند در مورد مالیا توییت کرده و از اینکه در آن لحظه دختر رئیس جمهور آمریکا را از نزدیک می بینند ابراز شگفتی کرده اند.

با این حال «نیویورک مگزین» نوشته است که مالیای ۱۷ ساله قصد نداشته در آن بازی شرکت کند و فقط در کنار آن میز عکس گرفته است. مالیا اوباما امسال به دانشگاه می رود و برخی رسانه ها نوشته اند که او از امکانات دانشگاهی که می خواهد در آن ادامه تحصیل بدهید بازدید کرده است.

دختر باراک اوباما دختر اوباما خانواده باراک اوباما بیوگرافی باراک اوباما Malia Obama

Malia Obama playing beer pong (with a photo below)? Tsk Tsk Tsk. Malia Obama is only seventeen years old. Underage drinking is breaking the law you know?

I wonder how long it will take King Hussein to have this photo scrubbed from the Internet. Remember when Malia Obama was on Spring Break in Mexico and the photo leaked it? It was quickly scrubbed at King Hussein’s demand.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ