چرا نیکی کریمی به لهستان سفر کرد و آنجا مشغول چه کاری است؟ + تصاویر

1

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان موفق کشورمان, این روزها برای حضور در جشنواره فیلم ورشو به کشور لهستان سفر کرده است.

همسر نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی بیوگرافی لیلا زارع اینستاگرام نیکی کریمی اینستاگرام بازیگران

نیکی کریمی به همراه انتشار عکسی از خودش و دو بازیگر فیلمش نوشته است:

***

یاران و همراهان عزیز …

این روز ها به همراه دو بازیگر خوب فیلم شیفت شب لیلا زارع و امیر حسین ارمان

در جشنواره ورشو در لهستان هستیم

که شیفت شب در بخش مسابقه این فستیوال قدیمی حضور دارد

همسر نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی بیوگرافی لیلا زارع اینستاگرام نیکی کریمی اینستاگرام بازیگران

نیکی کریمی و بازیگران فیلمش در لهستان

«شیفت شب» نیکی کریمی در ورشو

فیلم «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی در جشنواره فیلم «ورشو» به نمایش درآمد.

 این فیلم در اولین حضور بین‌المللی‌اش شامگاه جمعه ۲۴ مهر ماه با حضور نیکی کریمی، لیلا زارع و امیر حسین آرمان در جشنواره فیلم ورشو لهستان به عنوان یکی از ۱۶ فیلم بخش رقابت بین‌الملل به نمایش در آمد. طبق اعلام دست‌اندرکاران این پروژه، این فیلم با استقبال مخاطبان روبرو شد. از دیگر آثار این جشنواره می‌توان به فیلم جدید هانی ابو سعد بنام «بت» اشاره کرد. ابو سعد در سال ٢٠٠۶ برای «اینک بهشت» ودر سال ٢٠١٣ با فیلم «عمر» کاندید اسکار بوده است.
«شیفت شب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی در بخش رقابتی سی‌ویکمین جشنواره فیلم ورشو در لهستان به عنوان یکی از هشت جشنواره الف دنیا با آثاری از کشورهایی چون مکزیک، فنلاند، لهستان، صربستان، روسیه، بلغارستان و فرانسه برای کسب جایزه بزرگ، بهترین کارگردانی و همچنین جایزه ویژه هیئت داوران رقابت دارد.
این فیلم که بزودی در گروه سینمایی آزادی به روی پرده می‌رود با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.
پیش فروش بلیت فیلم سینمایی «شیفت شب» از طریق سایت سینما «تیکت» ادامه دارد و هرهفته پنج گوشی آیفون به خریداران اهدا می‌شود.

همسر نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی بیوگرافی لیلا زارع اینستاگرام نیکی کریمی اینستاگرام بازیگران

نیکی کریمی : دومین هفته قرعه کشی پیش فروش و اعلام برندگان که امروز با حضور ترلان پروانه و امیر حسین ارمان انجام شد

دعوت «نیکی کریمی» از مخاطبانش»

 «نیکی کریمی» از مخاطبان خود دعوت کرد درباره‌ی مسائل خانواده و عواملی با او صحبت کنندکه باعث دور یا نزدیک شدن همسران از هم می‌شود.

 در حالی که حدود دو هفته به زمان اکران «شیفت شب» جدیدترین فیلم نیکی کریمی در مقام کارگردان باقی مانده پیش‌فروش  بلیت‌های ان با قیمت  ۶ هزار تومان در جریان است.

همسر نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی بیوگرافی لیلا زارع اینستاگرام نیکی کریمی اینستاگرام بازیگران

دعوت نیکی کریمی از مخاطبان

این پیش فروش شامل یک قرعه کشی هم هست. خریداران به ازای خرید هر بلیط یک شانس قرعه کشی دریافت می‌کنند. در پایان هرهفته قرعه کشی انجام می‌شود و ۵ عدد گوشی «آیفون» به برندگان تعلق می‌گیرد.

بعد از شروع پیش‌فروش بلیط‌های شیفت شب و قرعه‌کشی گوشی آیفون در بین خریداران انتقادهایی درباره‌ی این کار نیکی کریمی مطرح شد اما نیکی کریمی با تشکر از همراهی و استقبال مردم از «شیفت شب» در صفحه اینستاگرام برای هوادارانش توضیحاتی را درباره‌ی این مساله نوشته است: «هر کاری وقتی برای اولین بار انجام میشه با عکس العمل های مختلفی هم رو به رو میشه … این کار ، یعنی پیش فروش بلیط فیلم برای اولین باره که در ایران داره اتفاق میافته و من خوشحالم ..»

همسر نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی بیوگرافی لیلا زارع اینستاگرام نیکی کریمی اینستاگرام بازیگران

او در ادامه درباره‌ی گوشی‌های آیفونی که به خریداران بلیط‌ها اهدا می‌شود توضیح داده و آن‌ها را عاملی برای باهم در ارتباط بودن دانسته است. کریمی در ادامه از مخاطبانش خواسته با او درباره‌ی مسائل بین همسران حرف بزنند:

«دلم می خواد این ” آی فون ” یعنی تلفن همراه تبدیل بشه به نمادی از در ارتباط بودن … همانطور که در فیلم ما این ” با من حرف بزن “مهم است ، شما هم با من حرف بزنید و بگویید … از هر چه دوست دارید … چه چیز مرد و زن را به هم نزدیک میکند ؟ چه چیزی مرد و زن را در خانواده از هم دور میکند ؟ می توانید بنویسید و یا با گوشی تان از خودتان فیلم بگیرید از تجربه‌ای که داشته‌اید … از اینکه حرف زدید و ارتباط برقرار کردید و مزایای ان و یا نکردید و این چه ضرری به شما زد … منتظر پیام های شما هستم»

«شیفت شب» مسائل و مشکلات مردم ایران در زمان تحریم را به تصویر می‌کشد و داستان شجاعت و قهرمانی‌های یک زن است. زنی به نام ناهید که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را بفهمد.این فیلم از هفتم آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مصطفی ملا احمدی طرزجانی-نامزد حضرت بانو نیکی کریمی می گوید

    باسلام ..
    نیکی کریمی
    در سال ۱۳۵۷
    به عقد حضانتی اینجانب درآمد.
    ..
    و
    حق بازیگری و عکس گرفتن با مردان را ندارد
    و
    در صورت عمل فوق
    جرم محسوب خواهد گردید ..