واکنش وکیل زنجانی به صحبت های بیژن زنگنه ، وزیر نفت

0

خبرگزاری ایسنا: وکیل‌مدافع بابک زنجانی نسبت به گمانه‌زنی روز گذشته (دوشنبه) وزیر نفت در مورد موکلش واکنش نشان داد.

رسول کوهپایه‌زاده گفت: اظهارات آقای زنگنه در خصوص پرداخت پول توسط موکلم به برخی رسانه ها از نظر پوشش و وارونه کردن جایگاه طلبکار و بدهکار از جهات مختلف قابل توجه است.

وی ادامه داد: ارتکاب فعل مجرمانه‌ای به موکلم نسبت داده شده که اگر این ادعا ثابت نشود، می‌تواند دارای وصف کیفری و مصداق افترا باشد. همچنین به برخی از رسانه ها هم تهمت دریافت پول از موکل زده شده که به نظر می رسد اهالی و اصحاب رسانه باید جهت روشن شدن موضوع و پاک کردن این اتهام سنگین، اقدام قانونی لازم را معمول دارند.

کوهپایه‌زاده خطاب به وزیر نفت گفت: من در همین جا ضمن ادای احترام به آقای زنگنه از وی درخواست دارم که دلایل و مستندات این ادعای خود را با صدای بلند و در معرض افکار عمومی اعلام کنند تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد.

وکیل مدافع بابک زنجانی افزود: نه به عنوان وکیل بابک زنجانی بلکه به عنوان یک شهروند از مسئولان قضایی و به خصوص دادستانی محترم استدعا دارم که برای کشف حقیقت با جدیت تمام موضوع را پیگیری کنند و چنانچه این اتهام اثبات شد با مجرمان و متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد؛ در غیر این صورت اجازه ندهند افکار عمومی جامعه این چنین دستخوش تشویش و نگرانی شود و مطابق با قانون با مرتکبین اعمال مجرمانه افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی برخورد شود.

وی در پایان با بیان اینکه شهادت می دهم اصحاب رسانه، روزنامه نگاران و خبرنگاران افرادی شریف، نجیب و پر تلاش هستند که حقیقتا با تحمل همه مصایب و سختی های کار بدون هیچ چشم داشتی به وظیفه و رسالت خطیر خود عمل می کنند، گفت: من بدین وسیله ضمن عذرخواهی از همه خبرنگاران و دست اندرکاران امر خاضعانه استدعا می کنم اجازه ندهند این مسایل و حواشی بر انجام وظیفه اطلاع رسانی دقیق، صحیح و بی طرفانه آنها تاثیر بگذارد و در پرونده موکلم واقعیت له یا علیه ایشان را بدون اغماض و با جرات و جسارت تمام انعکاس دهند.

بر اساس این گزارش، وزیر نفت روز گذشته با اشاره به انتشار برخی اظهارنظرهای بدهکار بانکی از سوی برخی رسانه‌ها، تصریح کرد: گمان می‌کنم ایشان در برخی رسانه‌ها پول خرج می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که این تصور ایجاد می‌شود که ایشان طلبکار هستند و ما بدهکار؛ در حالی که ایشان پول ملت را خورده‌اند و باید آن را پس بدهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ