مجتبی جباری ( ۱،۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ) تومان به سپاهان داد/قرار داد ۸۰۰ هزار دلاری با الاهلی!

0

گفته می شود ستاره سابق استقلال خودش مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را بابت رضایتنامه به سپاهان پرداخت کرده که اصلا رقم کمی نیست

سایت گل – مجتبی جباری  از سپاهان جدا شد و طبق خواسته اصفهانی ها به تیم های رقیب آنها از جمله استقلال و پرسپولیس نپیوست تا خیال زلاتکو کرانچار و یارانش راحت شود.البته جدا از این مساله و اینکه جباری نباید به تیم سابقش برمی گشت  و حالا که نمی خواست برای سپاهان بازی کند نباید به رقیب این تیم سود می رساند،مساله پولی که بابت این ستاره پرداخت شده بود هم  یکی از مواردی بود که برای هواداران سپاهان حساسیت برانگیز به نظر می رسید.
هواداران سپاهان بعد از اینکه جباری نخواست تا برای تیم شان بازی کند بابت پولی که برای کشاندن او از تهران به اصفهان هزینه شده نگران بوده و اعتقاد داشتند به خاطر قرارداد سنگینی که با این بازیکن بسته شده نباید به راحتی اجازه خروج به او داد یا اگر قرار است رضایتنامه جباری صادر شود باید مبلغ سنگینی بابت رضایتنامه اش گرفت و البته تمام پولی که به داده شده برگردانده شود.
در همین خصوص گفته می شود جباری برای رهایی از سپاهان و پایان دادن به حرف و حدیث ها به تمام این شروط راضی شده  و حضورش در الاهلی قطر  به این راحتی ها هم نبوده است.
گفته می شود ستاره سابق استقلال خودش مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را بابت رضایتنامه به سپاهان پرداخت کرده که اصلا رقم کمی نیست.
در ضمن این بازیکن ملی پوش کل مبلغ قراردادش که ۷۲۰ میلیون تومان بوده ( یا حداقل اینکه تا حالا این مبلغ را از سپاهان گرفته بوده که رقم عجیبی است) به سپاهانی ها پس داده تا با آنها حساب بی حساب شود.
با این اتفاق هر چند سپاهان به خاطر از دست دادن یک ستاره و هافبک بازیساز چند هفته ای متضرر شد اما حالا ۴۰۰ میلیون تومان رضایتنامه جباری را می توان به حساب خسارت پای او نوشت؛خسارتی که حالا پرداخت شده  تا خیال هواداران سپاهان هم راحت شود.
البته ظاهرا جباری از پس دادن این پول های قلمبه  و وسوسه انگیز ضرر هم نکرده چرا که گفته می شود رقم قرارداد جباری با الاهلی قطر بالغ بر ۸۰۰ هزار دلار است که  بیش از ۲.۵ میلیارد تومان می شود!
حالا جباری در فصل منتهی به جام جهانی هم تیم دارد هم ۲.۵ میلیارد به جیب می زند که می تواند در گسترش فروشگاه ها  و کارهای اقتصادی اش کمک قابل توجهی به او باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ