خودکشی قاتل مداح کرمانشاهی بعد از همسرکشی

0

مردی که به اتهام قتل مداح کرمانشاهی تحت تعقیب پلیس بود، بعد از کشتن همسرش دست به خودکشی زد.
نخستین قتل روز ٢۶ شهریور مقابل مسجدی در کرمانشاه رخ داد.

متهم که در مجلس ختم یکی از بستگانش شرکت کرده بود، بعد از اتمام مراسم عزاداری با قفل فرمان خودرو به مداح ٣۶ ساله حمله کرد و او را مورد ضرب و جرح قرار داد. متهم به سرعت گریخت و مداح جوان نیز به بیمارستان منتقل شد؛ اما به علت ضربه مغزی به کما رفت و بعد از ١٢ ساعت جان باخت. پس از آن تلاش برای دستگیری متهم آغاز شد. کارآگاهان در جریان تحقیقات با دو روایت درباره انگیزه قتل مواجه شدند. برخی حاضران در مراسم عزادار اذعان کردند متهم چند بار از مداح، که دوست قدیمی‌اش بود، خواست نام وی را پشت بلندگو اعلام و از او بابت حضورش تشکر کند؛ اما مداح از این کار خودداری کرد و متهم بعد از اتمام مراسم به او حمله کرد. برخی شاهدان دیگر عنوان کردند مداح چند بار اسم باجناق متهم را پشت میکروفون اعلام؛ اما از بیان نام او خودداری کرد و همین مسئله موجب حسادت متهم و در نهایت وقوع جنایت شد.
درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت، دو روز پیش پلیس از وقوع تیراندازی در منزلی مسکونی باخبر شد. مأموران وقتی به محل حادثه رفتند با جسد زنی جوان مواجه شدند و قاتل فراری را نیز در حالی‌که زخمی شده بود مشاهده کردند.
سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در این‌باره اظهار کرد: دو شب پیش ‌تیراندازی در یکی از محلات شهر کرمانشاه گزارش شد که بلافاصله نیروهای انتظامی در محل حضور پیدا کردند. با حضور نیروهای انتظامی در محل مشخص شد که زنی به ضرب گلوله به قتل رسیده و در کنار او شوهر این زن نیز که اقدام به خودزنی کرده، هنوز نیمه‌جان است. معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه افزود: با شناسایی این مرد، مشخص شد که او همان قاتل مداح کرمانشاهی است که همسر خود را نیز به قتل رسانده و خود نیز اقدام به خودزنی کرده است. وی تصریح کرد: قاتل همان شب به بیمارستان منتقل شد، اما ظهر روز بعد در بیمارستان فوت شد.
بنا بر این گزارش، تحقیقات پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ